Агресія російської федерації змусила редакцію припинити випуск друкованого журналу AW-Therm – єдиного в Україні видання у галузі HVAC.

Медіаресурс продовжив роботу в електронному форматі – на сайті та у соціальних мережах: Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, TikTok.

Якщо Ви вважаєте нашу роботу корисною, бажаєте надалі читати найактуальнішу інформацію зі світового та українського інженерного ринку, просимо підтримати спеціалізоване українське видання донатом.


Я БАЖАЮ ПІДТРИМАТИ

Мерч AW-Therm інтернет магазин

Інтерв'ю: підсумовуємо здобутки року

Редакція медіа-ресурсу AW-Therm звернулася із запитаннями до учасників ринку HVAC про підсумки року, що минає та перспективи розвитку у 2020 році

  1. Розкажіть про результати та тенденції 2019 р., зважте його підсумки. Які вироби та рішення користувалися найбільшим попитом?
  2. Які нові «інструменти» компанія почала використовувати для взаємодії із споживачем?
  3. У 2019 р. ваша компанія виводила новинки на український ринок, що нового плануєте у 2020 р.?
  4. Як ви вважаєте, чи збережеться у наступному році тренд на енергоефективність та скорочення споживання енергоресурсів у користувачів? Коротко розкажіть читачам про технічні рішення та вироби, що націлені на підвищення енергоефективності, які компанія пропонуватиме наступного року?
  5. Які нові технології та сервіси у вашому сегменті HVAC будуть особливо перспективними у середньостроковій перспективі?
  6. Ваші побажання партнерам, споживачам продукції та нашим читачам.

Думки та відповіді професіоналів галузі про поточний стан ринку HVAC в Україні у середньострокових перспективах його розвитку публікуються нижче.

Інтерв'ю з компанією «Арістон Термо Україна»

Зображення логотип Ariston 1. З кожним днем ми бачимо збільшення зацікавленості виробами, які опираються на концепцію «Інтернет речей». Котел, тепловий насос, геліосистема чи електричний водонагрівач – будь-який з цих виробів є проявом інтересу саме до тих моделей, які не лише енергоефективні, але й мають додаткові можливості віддаленого керування через мережу Інтернет, тобто «розумні» технології. Щодо результатів, то 2019 рік був для нас достатньо успішний, ми запропонували ринку багато рішень для задоволення будь-яких запитів і це, врешті, позитивно позначилось на результатах.

2. У 2019 р. потужний акцент був зроблений для популяризації технології Connectivity, яка дозволяє користувачеві дистанційно керувати обладнанням Ariston. З метою нарощування свого потенціалу, навичок та знань в царині даного обладнання, а також для ще більш професійного та оперативного надання послуг нашим споживачам, ми постійно розширюємо технічну взаємодію із нашими сервісними партнерами. Наприклад, технологія Connectivity передбачає віддалений моніторинг роботи обладнання авторизованим сервіс-центром Ariston.

Що це означає на практиці? Якщо дуже коротко – раніше в разі появи збою в роботі приладу наш сервісний фахівець виїздив на об’єкт, проводив діагностику, замовляв запчастини і лише потім повертався на об’єкт задля виконання, власне, ремонту. У теперішній час, використовуючи цю технологію, фахівець може віддалено виявити несправність завдяки доступу до показань всіх датчиків та вимірювачів, та приїждати на об’єкт «озброєним» засобами для ремонту. До речі, є дуже багато випадків, коли несправність у роботі обладнання була ліквідована взагалі віддалено. Хіба це не технологія майбутнього?

3. У році, що минає ми презентували ринку нову лінійку теплових насосів Nimbus Split для опалення, охолодження та нагрівання води для ГВП. Це дійсно технологія майбутнього, її коротко можна охарактеризувати трьома словами – ефективність, економія та комфорт. Також на ринку України з’явився предмет нашої особливої гордості – це компактний тепловий насос для ГВП Lydos Hybrid, вбудований в тіло стандартного електричного накопичувача. Не хочемо видатися самовпевненими, але в 2020 р. ми будемо намагатись притримуватися саме таких результатів у роботі.

4. У нас є впевненість, що тренд енергоефективності у 2020 р. буде збережений, адже це частково є відображенням світового руху в даному напрямку. Що стосується наших сфер діяльності, то умовно їх можна поділити на 4 категорії – газ, електроенергія, ВДЕ, системні рішення.

Щодо питань газу – ми маємо пропозиції навісних конденсаційних котлів серії ONE для побутових рішень, також підлогові конденсаційні газові котли серії ТМ Rendamax для більш комерційних напрямків. Серед електричних приладів яскраво виокремлюються теплові насоси Nimbus Split, з якими вже було ознайомлено досить значну аудиторію монтажників та сервісних спеціалістів (в тому числі і через журнал AW-Therm).

В напрямку ВДЕ ми пропонуємо сонячні теплові геліосистеми, а також системні рішення, цілковито побудовані на нашій автоматиці, що дозволяють отримати значну економію та ефективність, не жертвуючи при цьому комфортом, що, власне, в повній мірі відповідає меті групи компаній Ariston Thermo Group.

5. Без найменшого сумніву можна сказати, що тренд на енергоефективність власне підтримується концепцією Connectivity та споживачі, знайомі з його функціональними можливостями, підтвердять це. Ми не стоїмо на місці, ми продовжуємо наш розвиток.

6. Від всієї компанії «Арістон Термо Україна» хочу подякувати нашим партнерам за виконану роботу, а споживачам та читачам – за довіру та увагу. Бажаємо всім успішного 2020 р., комфорту і затишку в кожній оселі, а також результативної роботи!

Інтерв'ю з компанією «Bosch Термотехніка»

Зображення логотип Bosch Термотехніка 1. Ще відсутні підсумки за весь рік діяльності нашої компанії, але суттєвих змін в галузі не відбулося, все доволі стабільно. Були певні очікування (і негативні, і позитивні) завдяки проведенню виборів, але вони не справдилися, суттєвих потрясінь не сталося, ринок в цілому продовжує свій розвиток. У всіх сегментах «Бош Термотехніка» демонструє приріст, є багато реалізованих проектів, про що регулярно повідомляється на нашій сторінці у Фейсбук.

Наявні всі ознаки подальшого розвитку конденсаційної техніки на ринку, паралельно з нами багато компаній активно просувають теплові насоси, пропонують новинки. Ринок України в цьому сенсі наразі знаходиться в одному тренді з Європою, хоча з об’єктивних причин він ще значно позаду з огляду на економічні можливості.

2. Певний розвиток отримав напрямок віддаленого керування, діагностики та інших сервісів в рамках концепції «Інтернет речей».

3. Паралельно здійснюються декілька проектів, новинки плануємо презентувати вже весною на Install Fest 4.0 та «Акватерм 2020». Головним чином – це презентація котельної техніки, що була вперше представлена на виставці ISH 2019 у Франкфурті-на-Майні, Німеччина. Завітайте до наших стендів!

4. Всі наші плани пов’язані із подальшим розвитком в одному напрямку з Європою, із впровадженням більш досконалої котлової техніки, розвитку теплових насосів та різноманітних систем контролю та диспетчеризації. Це є сьогодення і найближче наше майбутнє, що було оприлюднено на всіх стендах у Франкфурті-на-Майні.

Україна наразі готується до впровадження європейських норм щодо енергоефективності для котельного обладнання, так званих ErP, які вже діють в ЄС з 2015 р. Як відомо, результатом впровадження даних норм став поступовий всебічний перехід на конденсаційні котли.

Стосовно України, то вочевидь відбулося усвідомлення, що дешевої енергії більше не буде і треба дуже ретельно ставитися до всього, що допомагає споживати менше енергії. Це не тільки котли, це й вікна та теплоізоляція, тобто проекти тепер оцінюються в цілому, а не по їх окремих складових. Чималу просвітницьку та мотиваційну роботу щодо цього здійснили спеціалісти програми IQ-energy, активно долучився до роботи Фонд енергоефективності. Така допомога є дуже корисною для ринку в цілому.

5. Якщо подивитися на експозицію ISH, то це максимальний перехід на конденсаційну техніку, теплові насоси, вдосконалення всіх систем керування та контролю, в першу чергу завдяки переходу на віддалене керування та систему «Інтернет речей» в галузі опалювальної техніки.

6. Технології та ринок цієї галузі не залишаються непорушно стояти на місці, все відбувається доволі динамічно та швидко змінюється (зокрема в Україні). Найкращим рішенням наразі є інвестування в своє майбутнє: вивчати нові технології (конденсаційна техніка, геліотехніка и теплові насоси, «Інтернет речей» тощо), вивчати поточні тенденції та зміни в бізнесі на успішному прикладі інших – якщо на нас всіх вже впливає цифровізація, тоді що корисного можна узяти собі. А ще слід позитивніше дивитися в майбутнє!

Інтерв'ю з компанією Grundfos

Зображення логотип Grundfos 1. 2019 рік став одним з найуспішніших за останні роки як для міжнародного концерну Grundfos, так і для «Грундфос Україна». Так, наприклад, в першому півріччі цього року концерн досягнув рекордного обсягу продажів. Що стосується українського ринку насосного устаткування, згідно нашою оцінки, він виріс в 2019 р. на 12-15% і, що найбільш важливо – зростання продажів насосних рішень TM Grundfos істотно випереджають середні показники на ринку. Найбільш активно розвивався сегмент комерційного будівництва і робота з комунальними підприємствами.

2. Концерн Grundfos щорічно інвестує значні кошти в розробку та дослідження нових продуктів. Основний фокус розвитку рішень – це розширення цифрових пропозицій. Так, наприклад, в цьому році Grundfos і Siemens уклали стратегічну угоду і є спільні плани з розробки рішень, які спростять для наших клієнтів перехід на цифрові технології. Мова йде про «інтелектуальні» продукти для водопостачання, водовідведення, будівництва та автоматизації промислових підприємств. Швидше за все результати такої співпраці ми побачимо вже найближчим часом.

6. Нашим клієнтам, партнерам і читачам ми хочемо побажати успіхів, нових перспектив і можливостей в Новому році! А ми, в свою чергу, будемо і далі прагнути виправдовувати всі очікування наших клієнтів і партнерів, застосовуючи інноваційні технології у виробництві та пропонуючи енергоефективні рішення насосних систем.

Інтерв'ю з компанією Hisense

Зображення логотип Hisense 1. Минуло гаряче літо 2019 року, воно допомогло спустошити склади у всіх постачальників кондиціонерів повітря. Відчутним попитом користувалися всі побутові кондиціонери, але в першу чергу – малошумні енергоефективні інверторні моделі із сучасним дизайном та можливістю віддаленого керування через «Wi-Fi». Кондиціонер – це не тільки прилад для вироблення холоду влітку чи тепла зимою, але й частина інтер’єру, тобто він має гармонійно вписуватись в навколишній простір оселі. А такий важливий показник як низький рівень шуму взагалі важко переоцінити, якщо цей виріб встановлено в оселі, особливо в спальні.

Використання приладів, побудованих на базі енергозберігаючих технологій наразі є важливим не тільки на загальнодержавному рівні, але й для кожної родини. Загалом це сприяє покращенню економічної ситуації та одночасно зменшує витрати кожної людини. Отже, є всі підстави вважати, що тренд споживацьких вподобань, характерний для року, що минає, буде перспективним й надалі.

2. Одним з нових інструментів, який почали впроваджувати в цьому році – безкоштовні просвітницькі курси на базі обладнання Hisense для студентів будівельних та інженерних ВНЗ, що пояснюють принципи роботи кондиціонерів повітря.

З одного боку ми можемо вважати це інструментом впливу на споживача, але з іншого – це вочевидь є соціальним проектом, що допоможе українським ВНЗ модернізувати свою навчальну матеріально-технічну базу. В цьому році учасниками проекту від Hisense Ukraine стали Національний Технічний Університет ім. Кондратюка (м. Полтава) та Таврійський Національний Університет ім. Вернадського (м. Київ).

В цілому важко говорити власне про кардинальні зміни в «інструментарії» для взаємодії із споживачем. Ми намагаємося використовувати доволі відомі та достатньо ефективні засоби впливу, що й інші лідери ринку – участь у професійних галузевих виставках, журнальні публікації, проведення навчальних семінарів, але намагаємося викликати перш за все інтерес, окрім їх змістовності.

3. Впровадження на ринку VRF-систем Hisense та побутових спліт-систем в 2019 р. В цьому році українському споживачеві були запропоновані напівпромислові та мультиспліт-системи з рекуперацією тепла та модульні охолоджувачі (чилери), що здатні готувати воду для ГВП з +60°С зимою за зовнішньої температури –26°С. У 2020 р. лінійка розшириться обладнанням на новому озонозберігаючому холодоагенті R32, дизайн внутрішніх боків та пультів керування стане значно привабливішим та функціональним, з’являться також привабливі бюджетні теплові насоси для ГВП та побутові очищувачі-зволожувачі повітря. Обладнання на холодоагенті R32 буде відповідати найвищим класам енергозбереження А++ та А+++. Сумісність з Wi-Fi з’явиться у напівпромислового обладнання, також напівпромислові та мультиспліт-системи матимуть змогу об’єднуватися однією системою керування.

4. Подорожчання енергоносіїв спричинило розуміння необхідності їх економії на всіх рівнях. Відтак тренд на енергозбереження та енергоефективність у користувачів лише посилиться. Корпорація Hisense використовує дуже багато технічних рішень, що спрямовані саме на підвищення енергоефективності та підтримання класу своїх виробів не нижчим, аніж А+. Наприклад, це новий холодоагент R32, компресори з впорском перегрітої пари, мідні трубки теплообмінників із внутрішнім оребренням та багато іншого. Щодо промислової техніки, то треба зазначити, що поява трьохтрубних VRF-систем Hisense з рекуперацією тепла має стати у 2020 р. справжнім «проривом». Хоча дана технологія не є надновою, але Hisense зробив дані рішення доступними споживачеві як ніхто інший. Вартість трьохтрубних систем завдяки Hisense наразі практично зрівнялася із ціною двохтрубної системи без рекуперації.

5. Особлива перспективність вбачається у застосуванні та розповсюдженні трьохтрубних VRF-систем у середньо-терміновому відрізку часу, ми будемо фокусуватися саме на них. За ними майбутнє як у сегменті комерційного будівництва, так і в котеджному чи індивідуальному житловому секторі. Підготовка рішень для корпоративних замовників «під ключ» від проектування до шефмонтажу також має певні перспективи, які ми будемо опановувати.

6. Любіть свою роботу, розвивайтесь та досягайте результатів, вивчайте нові технології, крокуйте вперед, тоді робота принесе задоволення, нові цікаві проекти та залучення нових клієнтів.

Інтерв'ю з компанією «Мирконд»

Зображення логотип Мирконд 1. Головний результат – продовження реконструкції ринку кліматичної техніки в Україні, поступове повернення позитивного налаштування і можливостей покупців на докризовий рівень, пожвавлення економіки, зростання ринку нерухомості. У зв'язку з цим – збільшення попиту як в сегменті побутових кондиціонерів, так і в сегменті промислових та комерційних об’єктів. Багато хто вирішив відкривати свою діяльність і готуватися до запуску після довгих років «заморозки» і оцінки ризиків.

2. Почалась більш активна участь у виставках, Web і у зовнішній рекламі. Також розроблена система більш якісного заохочення регіональних дилерів, розпочалось проведення регіональних семінарів.

3. Ми розповідаємо про новинки та про хіти продажів на сторінках цього номера та активно готуємось до сезону продажів у наступаючому Новому 2020 році. З цим і хочемо привітати усіх читачів!

4. Тренд на енергоефективність збережеться. Проте за відсутності потужної підтримки від державних або приватних фондів, а також підвищення тарифів (з соціально-політичних причин) не дозволяють через високу вартість інноваційних рішень (тривалі терміни окупності) масовому українському споживачеві планувати покупку найближчим часом, наприклад, теплових насосів або вентиляційних рекуператорів. Поки що це можуть дозволити собі не більше 5-7% населення країни. Хоча потенційний попит є вищим.

5. Це будуть як і раніше VRF-системи, вентиляція з рекуперативними теплообмінниками, впровадження нових технологій в теплових насосах «повітря-вода».

6. Звертаючись до партнерів, бажаю дотримуватися загального прагнення до формування цивілізованого ринку. Загальне побажання – підвищувати свою технічну і маркетингову грамотність, стимулювати персонал компаній до особистого розвитку та ініціативності. Звертаючись до користувачів – раджу не шукати найдешевші пропозиції на ринку, а пам'ятати, що найчастіше за ними стоять неякісні товари або послуги, за які доведеться в підсумку переплатити. Читачам медіа-ресурсу AW-Therm хочу побажати професійної реалізації, мирного неба над головою і благополуччя! А також оптимізму, натхнення і потужної підтримки з боку близьких!

Інтерв'ю з компанією Oventrop

1. Рік що минає, був досить успішним для нашої компанії. Це, власне, стосується як обсягів реалізованої продукції, так власне і якості її реалізації. Варто відмітити використання нашого обладнання на багатьох знакових соціальних, житлових та інфраструктурних об'єктах. Крім того, значно зросли продажі у сегменті приватних споживачів. Приємно, коли замовник довіряє тим технічним рішенням, які ми пропонуємо.

2. В своїй діяльності ми не використовуємо хитрощів, оскільки в основному ми працюємо в сегменті b2b, тому в першу чергу нам вдалося вдосконалити вже існуючі напрацювання. Досягти нового рівня комунікації з нашими партнерами та клієнтами допомогла довіра, що напрацьовувалася роками. Слід відзначити плідну співпрацю з вашим виданням щодо створення цікавих медійних продуктів (відео-оглядів), які певно вже були оцінені інсталяторами.

3. Серед новацій варто відзначити новий змішувальний блок Regumat MF, станції для приготування гарячої води Regumaq, рішення у сегменті гідравлічного балансування інженерних систем та інші вироби, які вже успішно експлуатуються в Україні.

4. Як і будь-яка компанія, ми орієнтовані на розвиток і вдосконалення, і звісно, в наступному році нами неодмінно будуть запропоновані певні нові вироби та рішення. Частина з них вже була анонсована на виставці ISH-2019 у німецькому Франкфурті.

5. Тренд на енергоефективність та скорочення споживання енергоресурсів буде актуальним й надалі, і це стосується не тільки України. Геополітична нестабільність, коливання цін на основні енергоресурси, зміни клімату та багато інших факторів, які примушують людство постійно бути в русі і у пошуку нових рішень, які б дійсно дозволяли заощаджувати. Наша країна не є виключенням. Як представники європейського виробника, ми пропонуємо сучасні рішення для покращення енергоефективності інженерних систем будівель будь-якого призначення.

6. В першу чергу зичимо здоров'я, миру та злагоди кожній родині! Життєвої наснаги, нових цікавих ідей та їх реалізації. Довіряйте професіоналам!

Інтерв'ю з компанією REHAU

Зображення логотип REHAU 1. Завдання, які були поставлені перед нами на 2019 р., були виконані на всі 100%. Ми мали сталий попит на нашу продукцію. «Флагманом» наших продажів залишається лінійка виробів серії RAUTITAN для радіаторного опалення з робочим тиском 10 бар, яка знайшла неабиякий попит як на ринку об’єктного будування, так і у приватних замовників. Водночас до цієї лінійки додається система безшумної каналізації RAUPIANO. Але трендом саме 2019 р. стало суттєве зростання попиту на системи для «теплої підлоги» та «теплих стін», які застосовуються не тільки для опалення, а й для охолодження. Такого раніше не спостерігалося. Отже, попередня орієнтованість на радіаторне опалення потроху відходить в минуле, а системи для поверхневого опалення/охолодження застосовуються дедалі більш масово. Відтепер вони вже не предмет дискусій, а необхідний елемент в сегменті нового будівництва та модернізації житла. І незважаючи на те, що в сегменті поверхневого опалення постачальників набагато більше, ми відчуваємо суттєву цікавість замовників саме до наших системних рішень.

2. Ще два роки тому ми перейнялися ідеєю розміщення навчальних та інформаційних роликів в Youtube, а тепер це вже стало певним трендом. Окрім суто просвітницьких цілей, цей канал виявився дуже оперативним та повноцінним з точки зору прямої комунікації з нашими замовниками – наявними та потенційними. Спочатку це був певний «лікбез», але тепер все частіше надходять питання «як правильно, і чому саме так?». Серед глядачів наших роликів в Youtube окрім професійних інсталяторів та фахівців стає все більше потенційних замовників, тобто кінцевих споживачів.

3. В 2019 р. в компанії відбувся ребрендінг, який мав на меті показати, що тепер група REHAU не обмежується лише виробами із застосуванням полімерів, але здатна на пропозицію комплексних рішень для інженерних систем та взагалі для цілого будинку. В рамках нової концепції в наступному році ми пропонуватимемо більше продуктів, що не будуть сховані у стінах, тобто смарт-технології, які «можна побачити». Це, насамперед, нове покоління терморегуляторів для кожного приміщення NEA Smart 2.0, система контролю води RE.GUARD, яка аналізує споживання води та запобігає її витоку у разі пошкодження водопровідної системи. Ми сподіваємося також ввести у продаж в наступному році систему RE.SOURСE, яка дозволятиме безпосередньо із кухонного крану отримувати доведену до певних кондицій питну воду – мінеральну, газовану, охолоджену, гарячу, навіть окріп.

4. Дуже цікавими та перспективними видаються рішення, що керують станом інженерних систем на відстані, так званий «Geo-fencing». Наприклад, чим далі людина (мешканець) знаходиться від дому, тим більше автоматика зменшує температуру у приміщенні, але при наближенні до дому автоматика заздалегідь починає підвищувати температуру так, що коли мешканець буде заходити в дім, там вже буде комфортна температура та підготована певна кількість гарячої води. Якщо правильно налаштувати таку систему, то вона збереже чимало енергії своєму власникові.

5. Енергозбереження, як тренд №1, як вже сказано у попередніх відповідях, безумовно збережеться. Але на сьогодні відчутна потреба у розширенні асортиментного ряду та самої лінійки виробів, що охоплюватимуть весь будівельний сектор – від величезних комерційних будівель до квартир різного розміру, аж до найменших.

6. Бажаємо, аби ваші читачі, наші замовники та партнери, ставилися до всього вдумливо та заздалегідь. Європейський підхід – це все робити вчасно і передбачливо. Це стосується й термінів реалізації робіт. Треба вивчити питання, зважити можливості і бажання з урахуванням перспектив, провести перемовини із монтажними організаціями, скоригувати проекти та підійти до їх втілення в найліпший час. Отже, зичимо всім завжди бути вдумливими, читати журнал AW-Therm, щоб бути інформованим щодо нових рішень та підходів в галузі HVAC, яка постійно розвивається. Це буде корисно і професіоналам, здатним осмислити технічно насичені публікації, і кінцевим споживачам, що можуть й для себе в доступному форматі почерпнути доволі багато корисного та неупередженого.

Інтерв'ю з компанією Uponor

Зображення логотип Uponor 1. Поточний рік не був аж надто революційним для українського представництва компанії Uponor, ми й надалі фокусувалися на розширенні застосування тепер вже улюбленої монтажниками системи Quick & Easy. Але й збагатили локальний ринок й світові тенденції – зокрема популяризували широко відомі в Європі металопластикові системи Uponor S-Press Plus, інноваційні системи керування мікрокліматом у приміщеннях, способи енергоефективного приготуванню гарячої води для систем ГВП.

2. З точки зору маркетингу цей 2019 р. був для нас доволі активним. Завдяки запровадженню спонсорства у змаганнях InstalFest серед монтажників, ми надали можливість всім бажаючим із різних куточків нашої країни попрактикуватися у монтажі системи Uponor Quick & Easy та порівняти її із пропозиціями від конкурентів. Також ми застосували новітні технології Інтернет-маркетингу, підтримали монтажників корисними програмами та нескладними у використанні продуктами для розрахунків і вибору обладнання.

3. Наразі ми не будемо «розкривати всі карти», але ми плануємо розширювати асортимент повно-прохідних фітингів для металопластикової трубної системи S-Press Plus. Сподіваємося на повноцінний запуск на ринку України «інтелектуального» пристрою Phyn Plus, що контролює подачу води у системі водопостачання шляхом відстеження некоректної роботи приладів системи, а також виявляє протікання та підмерзання в будь-якій точці системи без додаткових датчиків.

4. Тренд на енергоефективність буде актуальним аж до повного переходу енергетики на ВДЕ, тобто – ще декілька десятиліть. Чимало уваги щодо енергозбереження буде приділятися системам опалення та джерелам тепла. До неї додасться проблематика систем охолодження та ГВП.

Діючі об’єкти в Європі доводять, що охолодження конструкцій будівлі в цілому може бути набагато ефективнішим за охолодження повітря в ньому. Даний принцип покладений в основу комплексних рішень від Uponor для охолодження приміщень, що поєднують у собі не тільки технологію та вироби для монтажу, але й систему контролю вологості у приміщеннях, яка вже інтегрована в автоматику від Uponor. Окрім того, в даних рішеннях можна використовувати одну й ту ж систему (орієнтовану на тепло) ще й на охолодження, використовуючи весь функціонал сучасних теплових насосів.

Щодо систем ГВП, в Україні в цілому втрачається до 80% тепла в стояках та трубопроводах за час «простою», тобто коли водовідбір не відбувається, а також на підтримання необхідної температури в баках-акумуляторах. Uponor пропонує просте, але ефективне рішення – гаряча вода швидко готується у безпосередній близькості від споживачів і лише тоді, коли в цьому виникає потреба. На практиці це реалізується за допомогою станцій швидкого приготування води на кожному поверсі котеджів чи в кожній квартирі багатоквартирних будівель. Окрім цього підключення приладів відбувається за кільцевою схемою, тобто при ввімкненні будь-якого приладу вода циркулює по всій локальній системі ГВП. Дане рішення не дає воді охолоджуватись на окремих ділянках та значно підвищує швидкість подачі комфортної температури гарячої води.

5. Європейські тренди на енергозбереження та впровадження ВДЕ були і раніше прикладом для нас, а поглиблення інтеграції з Європою та імплементація євростандартів лише посилить цю тенденцію. Разом із європейськими інвестиціями у комерційне та промислове будівництво до нас прийдуть нові технології стосовно проектування та реалізації інженерних систем. В тому числі це будуть й BIM-технології проектування будівель, коли складається не тільки віртуальна модель конструкцій та оболонки будівлі, але й водночас всіх її інженерних систем – ще на стадії проектування закладаються термоактивні конструкції, що вирішують опалення та охолодження. Зазвичай, перспективним у будівництві є й залишатимуться процеси автоматизації, контролю та диспетчеризації всіх систем будівлі, що будуть вдосконалюватися з року в рік.

6. Всім читачам AW-Therm, а саме проектним, торгівельним та монтажним організаціям – нашим нинішнім та майбутнім партнерам, зичимо працювати в своє задоволення. Робота має приносити моральну, проте й достойну матеріальну винагороду. Економічно забезпечений партнер – наша мета, наша політика та запорука довгострокових стосунків.

Інтерв'ю з компанією «А-Кваттро»

Зображення логотип А-Кваттро 1. У 2019 р. всі наші плани повністю втілено завдяки плідній співпраці із партнерами, в результаті рік видався вдалим. Приватне будівництво не зупинялося, люди будували не менше, ніж позаторік. Тому для втілення своїх комплексних проектів з опалення, яких було чимало, вони закуповували арматуру і суміжні вироби. Традиційно сталим попитом користалися системи «теплої підлоги» та кульові крани. За нашим аналізом, певний розвиток отримали системи «теплих/охолоджуваних стін» та стельове охолодження.

2. Наша компанія обрала для себе шлях розповсюдження інформації про себе у електронних та друкованих спеціалізованих засобах інформації. Поширення інформації у соціальних мережах – Facebook, Instagram, Telegram. Додатковий digital-інструмент спілкування із нашими клієнтами – відеоконтент. За допомогою медіа-ресурсу AW-Therm ми почали знімати наглядно-практичні відеоролики, що стосуються особливостей монтажу систем на базі виробів Giacomini, наприклад, заміна кульових кранів та монтаж термоголовки на радіатор опалення. Окрім цього ми покладаємося на перевірені та надійні методи взаємодії із нашими партнерами – поїздки на виробництво в Італію, аби наші партнери могли наочно пересвідчитися у високому технічному рівні виробництва та діючій системі перевірки якості пропонованої нами продукції.

3. Новинкою у 2020 р. стануть кульові крани з накидною гайкою, що дуже актуальні для монтажу котельного обладнання. Головною новинкою 2020 р., щодо якої ми вже бачимо певну цікавість з боку монтажників, швидше за все стане кульовий кран із вбудованим сітчастим фільтром. Це нова продукція, її не було на ринку України, але судячи із відгуків на анонси цієї пропозиції, вона буде перспективною.

4. В наступному році загальний тренд на енергоефективність та скорочення споживання енергоресурсів збережеться та посилиться. Вся пропонована нами продукція направлена на енергозбереження та захист зовнішнього середовища. Ми впевнені у сталому зростанні попиту на системи, що пов’язані із тепловими насосами та низькотемпературними системами опалення. Цей тренд пов'язаний із загальною тенденцією на утеплення домівок та підвищення теплоізоляційних характеристик огороджувальних конструкцій – і в новому будівництві, і, що важливо, у реконструкції житла. Добра теплоізоляція сприяє переходу на низькотемпературні ощадливі технології опалення, насамперед з «теплими підлогами» (які ми вважаємо «нашим» сегментом продукції). Отже, всі технічні рішення, що певним чином пов’язані із системами поверхневого опалення/охолодження (теплові насоси, «тепла підлога» та «теплі стіни», охолоджувані стелі т. і.) будуть мати сталий попит й у наступному році, та в середньостроковій перспективі.

5. Дуже важливий чинник енергоефективності – якісна запірна арматура. Попит на неї у середньостроковій перспективі буде лише зростати. Серед систем й надалі перспективними будуть «теплі підлоги». Подальший розвиток буде мати застосування систем автоматики та керування інженерними системами будинку, пошириться розповсюдження рішень із «віддаленим» керуванням, що спиратиметься на розширення можливостей «Інтернет речей».

6. Читачам AW-Therm та нашим партнерам зичимо успіхів у бізнесі та злагоди у ваших родинах!

Інтерв'ю з компанією «Сан Тех Рай»

Зображення логотип «Сан Тех Рай» 1. Завдання, які стояли перед підприємством у 2019 році виконані в повному обсязі, тому цей рік можемо оцінити для нас як позитивний. Нових продуктів на ринок не виводили, в основному працювали над покращенням сервісу для своїх партнерів і розширенням асортименту в рамках існуючих товарних груп, а саме:

2. З позитивного боку проявили себе в цьому році екскурсії на підприємство в м. Одеса, які включали в себе навчальний семінар і огляд виробництва. Подібний захід дозволяє доносити інформацію безпосереднім учасникам процесу: дилерам, монтажникам, будівельникам. Зворотний зв’язок виникає майже одразу, тому щодо доцільності таких заходів сумнівів не виникає. У будь-якому випадку, цей метод роботи передбачає появу у людей бажання вчитися новому і розширювати свій світогляд, тому, користуючись нагодою, хотів би висловити вдячність нашим гостям за те, що знайшли час і приїхали до нас на підприємство.

3. Прийдешній 2020 рік дуже важливий для нас, адже ми плануємо цілий ряд новинок для наших клієнтів:

a) 1 січня 2020 р. модернізуємо сталеві панельні радіатори, а саме: збільшимо тепловий конвектор на 15%, що в свою чергу дозволить збільшити теплову потужність приладу на 8%. Після лабораторних випробувань розраховуємо отримати найтепліший радіатор на українському ринку. Важливо відзначити, що дане нововведення не відіб’ється на вартості продукції для наших партнерів.

б) Старт виробництва сталевого радіатора – тип 33, нижнє підключення з боку. Даний тип радіатора дуже популярний в будівельних компаніях, з ініціативи яких позиція буде додана в асортимент. Для цього вже придбано і встановлено високотехнологічне італійське обладнання.

c) У лютому 2020 р. розпочинаємо виробництво каналізаційної системи труб і фітингів торгової марки ASG. Загальна підготовка проекту вартувала двох років напруженої роботи інженерного складу і близько €12 млн. інвестицій. Загальний обсяг вкладень у виробництво всіх товарних груп, починаючи з 2011 р., досяг €40 млн. У деяких видів продукції немає аналогів не тільки на українському ринку, але і на зарубіжних. Повноцінну презентацію всього модельного ряду виробів планується провести на травневій виставці в Києві «Акватерм-2020».

4. Ми постійно працюємо в напрямку енергоефективності, наша мета – максимально збільшити тепловіддачу опалювального приладу.

5. Вважаю, що для українського виробника в середньостроковій і довгостроковій перспективі відкриваються додаткові можливості по збільшенню частки на українському ринку, тому що сьогодні він в змозі запропонувати сервіс, якість продукції, культуру виробництва аналогічно європейським, турецьким та іншим аналогам. Що стосується загального обсягу ринку, на мою думку, причин для суттєвого зростання немає. Ми постійно зосереджені на автоматизації і роботизації виробничих процесів. В 2019 році нами було роботизовано 4 ливарних комплекси (виробництво алюмінієвих, біметалевих радіаторів), у 2020 р. плануємо роботизувати ще 8.

6. Партнерам і користувачам ми хотіли би висловити подяку за те, що обрали нашу продукцію. Читачам, які не довіряють вітчизняним виробникам і вагаються в якості їх продукції, пропонуємо звернути увагу на продукцію нашого підприємства і дати нам шанс довести зворотне. Обіцяємо, що ми вас не розчаруємо.

Інтерв'ю з компанією «СП УДТ»

Зображення логотип «СП УДТ» 1. 2019 року, власне, не було. Ще у 2018 р. було зрозуміло, що в будівельному бізнесі наступного року не буде тих обсягів та інтенсивності, що роком раніше. На це, звісно, вплинули вибори в країні – планові президентські та дочасні парламентські. Але в цілому результати за 2019 р. могли б бути й гіршими. Чудово те, що гривня зміцніла лише в межах 10%, а не, скажімо, 20% чи 30%, що могло б обмежити купівлю та ремонт житла ще більше. Це, якщо казати коротко, не вдаючись у подробиці. Проте, після дострокових виборів поволі відновлюється будівництво приватних «хатинок», і не тільки поблизу столиці.

2. В цілому – без особливих новацій. Ми як і раніше залишаємося повернутими обличчям до споживачів, забудовників, монтажників. Cтратегія, що була закладена ще у 2015-16 рр., повністю себе виправдала. У всякому разі, наша компанія дуже динамічна, готова вносити і вносить певні корективи, що відображається на нашому поточному маркетингу. Зрештою, плануємо укріплювати ті напрацювання, що з’явилися цього року. Мова йдеться про розширення соціальних програм, а саме – допомога дітям з особливими потребами, підтримка жіночої збірної України з академічного веслування у класі Masters. До речі, у 2019 році на чемпіонаті світу в Угорщинні, де брали участь збірні з 56-ти країн, вони зайняли друге місце.

3. В кінці 2019 г. наша організація вивела на український ринок певні пропозиції теплових насосів, що були дуже привабливими як з цінової, так і з технічної точки зору. Пропозиція сифонів була «на п’ять» по ціні / якості / асортименту. Новий каталог на 2020 р. вийде в березні, там можна буде побачити всі новинки. Більше того, розпочав свою роботу інтернет-магазин, з повним асортиментом наших товарів. Раніше він діяв в межах «для своїх» споживачів та з частковою номенклатурною пропозицією. У нинішній час в інтернет-магазині діє система знижок, додаткові привілеї, також існує програма лояльності («Картки Покупця»), що дає можливість здійснювати купівлю в мережі. Нам імпонує вислів – диявол ховається у деталях, тобто будь-який нюанс має велике значення в нашій справі.

4. У фокусі уваги – теплові насоси. У 2020 р. ми будемо формувати дилерську мережу для ексклюзивного постачання. Це актуально, тому що теплові насоси, насамперед, це не тільки гроші, які вкладаються на етапі первинного придбання, але й витрати за енергоносії, що в умовах аномально низьких зимових та високих літніх температур стають дуже актуальними. До того ж, теплові насоси – це екологічно, що не менш важливо. До речі, про екологію, мережа сантехмаркетів «Iнсталятор» вже перейшла на паперові пакети та на екосумки. Отож поліетиленові пакети ми не використовуємо. Доречі, відкрию вам таємницю про розробку перспективного проекту щодо цього, який вимагає від нас значних зусиль. Але про це – згодом. Щодо перспектив на майбутнє – прийдешній рік може бути навіть складнішим, аніж нинішній, коливання у галузі залежатимуть від загальноекономічних чинників. Також на інвестиції вплинуть, на нашу думку, маневри «Кавказ-20» та зустрічні рішення НАТО у наступних півроку. При всьому цьому сподіваємось, що російські «інвестиції» не збільшаться.

5. На 2020 р. загалом немає особливих сподівань. Продовжуємо рівнятись на досвід Західної Європи, хоча наші сподівання все більш розходяться з реаліями. Все ж хочеться нових перспектив щодо розбудови нашої країни та власного життя. Певний розвиток ринку ми бачимо у системах опалення та перспективи у тепличних господарствах із їхніми системи крапельного поливу. Ми вважаємо, що Україна має потенціал та можливості для того, щоб «годувати» цілу Європу.

6. Любіть Україну! Бережіть Україну! Боріться за Україну!

Більше важливих статей і новин в Telegram-каналі та корисні відео на Youtube-каналі та у TikTok.  Долучайтесь!

Переглянуто: 3 061


Залишити коментар

Telegram