Мерч AW-Therm інтернет магазин

Інтерв'ю з Дмитром Морозовим: «Cool Clima 2024 – безпека та нові можливості для гравців кліматичного ринку»

На початку кліматичного сезону редакція AW-Therm поспілкувалася з Дмитром Морозовимкерівником виставки Cool Clima. Обговорили компоненти які додатуть цінності заходу, безпеку та нові можливості, як для відвідуівачів так для учасників виставки Cool Clima

Зображення Дмитро Морозов

Вітаю, Дмитре, виставка Cool Clima вже вдруге буде проходити на початку нового кліматичного сезону. Перший захід відбувся у лютому 2022 року. Компанії, які встигли взяти участь у Cool Clima дали високу оцінку виставці. Повномаштабне вторгнення в Україну перервало на якийсь час виставковий сезон, але фактично всі виставки компанії ДП «Прем’єр Експо» відновили свою роботу.
Як виставка Cool Clima-2024 змінила свою конфігурацію згідно з новими викликами? Чи з’явилися нові компоненти, які додали цінності проєкту?

Так, дійсно, з початку повномаштабного вторгнення наша компанія не тільки повністю відновила портфель виставок, але й додала по переліку нові важливі для відновлення України проєкти – ReBuild Ukraine, який ми проводимо у Варшаві. Але, зараз говоримо про виставку Cool Clima, яка відкриватиме новий сезон у 2024 році. Головною цінністю виставки цього року буде фокус на нових можливостях для гравців кліматичного ринку, які дають саме проєкти відновлення України. Перш за все, це проєкти відбудови об’єктів соціальної, медичної інфраструктури та реабілітаційні центри. Адже, принцип відбудови – Build Back Better. Будуємо краще, ніж було. А краще – це енергоефективно, інклюзивно та безпечно. І виставка Cool Clima – це саме про проєктування та інсталяцію енергоефективної інженерії на тих об’єктах відбудови, які фінансуються органами місцевого самоврядування у партнерстві з міжнародними фінансовими організаціями, донорами та іншими джерелами фінансування. Саме ця складова і є основною цінністю і мотивацією для виробників вийти на виставку та представити проєктантам та замовникам конкурентні переваги свого кліматичного обладнання. А це і теплові насоси, і вентиляція, і кондиціонування та інші супутні технології.

Відео. Виставка Cool Clima 2024: огляд у прямому ефірі

Дмитро, до традиційної аудиторії відвідувачів виставки Cool Clima, таких як дилери, торгові мережі, монтажні організації, додаються ще нові великі замовники, які мають стабільне фінансування – місцеві громади зі своїми проєктами відбудови. Але ж інженерія - це складова будівельної галузі.
Чи плануєте ви проводити виставку Cool Clima одночасно з однією з найбільших будівельних виставок в Україні – KyivBuild? Пам’ятаємо, що така практика вже була і вона себе виправдала.

Так, це дуже правильне питання і відповідь тут однозначна. Звісно, така синергія виставок Cool Clima та KyivBuild – це потужна перевага для учасників саме кліматичної виставки. Адже, представники будівельної галузі – девелопери, проєктні бюро, будівельні компанії проявляють неабияку зацікавленість до продукції, яка представлена на стендах учасників виставки Cool Clima. Цього вимагає необхідність «зайти» у проєкти з найкращою пропозицією по кліматизації об’єкту. Тому, у експонентів виставки є можливість бути поруч з, мотивованими на пошук та придбання обладнання, замовниками.

До речі, паралельно з виставкою Cool Clima буде проходити виставка басейнів BasseynPool and SPA і це ще посилює синергію виставок, так як басейнові та інші водні об’єкти є одні з перших замовників кліматичного обладнання, такого як теплові насоси, осушувачі, вентиляційні системи та системи кондиціювання повітря. Є таке цікаве поняття у професійних плавців - «швидка вода», коли ти пливешь, тобі легко дихається і ти досягаєшь кращих результатів. І швидкою воду робить саме правильно спроєктоване повітря, тож питанню вентиляції на таких об’єктах приділяється посилена увага.

І все таки, є уточнююче питання стосовно мотивації саме цієї аудиторії.
В чому вона полягає? Чому вони мають прийти на виставку, що стане їх основним мотивом?

Ми чітко усвідомлюємо, і я впевнений, що наші експоненти також, що головним завданням для будівельних компаній, проєктантів, монтажних організацій є отримання можливості співпраці, отримання замовника, а не тільки пошук обладнання та технологій. Саме це і є основною перевагою синергії виставок Cool Clima та KyivBuild, які відбудуться 14-16 лютого у Києві, у міжнародному Виставковому Центрі. Ми створюємо умови для багаторівневого ланцюга замовлень та постачань, у якому задіяні декілька цільових груп: місцеві громади (презентація проєктів відбудови), фінансові організації (надання фінансування на відбудову), проєктанти (проєктна документація), виробники та дистрибутори (постачальники обладнання), будівельні компанії (реалізатори будівельних та монтажних робіт) . Ось це і є «трикутником відбудови», який став основою для нашого міжнародного проєкту ReBuild Ukraine і результати якого ми втілюємо на наших виставках, які проводимо вже в Україні.

Дмитро, це дійсно нова складова та нова можливість, яку компанії можуть отримати, взявши участь у виставці Cool Clima.
Чи заплановані конференційні заходи під час виставки, щоб більш концентровано отримати інформацію та прискорити можливості співпраці?

Наша задача, як організаторів виставки, довести до стендів наших учасників цільову аудиторію, потенційних ділових партнерів та замовників. І ми з цією задачею успішно справляємось – аудиторія наших конференцйних заходів, яка відвідує виставку та знайомиться із продукцією та виробниками, дистрибюторами – фахівці галузі, керівники органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, медичних закладів, реабілітаційних центрів, соціальних установ, в тому числі, навчальних закладів, будівельні компанії та господарі осель. Виставка Cool Clima є майданчиком для обміну ідеями та досвідом між компаніями, дистрибюторами і фахівцями галузі. Ми надаємо можливість підприємствам демонструвати свої інноваційні рішення та знаходити партнерів для спільних проєктів. Значним чином цьому процесу сприяє організація ділової програми, яка вже стала невід’ємною та рівносильною частиною нашої виставки. Адже можливість не тільки презентувати свою продукцію, але й обговорювати актуальні питання виробників, визначати проблемні гострі питання ринку та знаходити спільні професійні рішення – це шлях до розвитку галузі та ринку. Бізнес-зустрічі, конференції, круглі столи, семінари та форуми-практикуми – це інструменти для спільної розмови бізнесу, представників державних установ, фахівців галузі та кінцевого користувача.

Дмитро, з огляду на вищесказане виставка Cool Clima-2024 обіцяє пройти в оновленому до сучасних викликів форматі та з новими можливостями для її учасників.
Також, наших читачів цікавить безпека на виставці, як це продумано у Міжнародному Виставковому Центрі?

Саме з безпекових міркувань, а не тільки як традиційне місце проведення виставки Cool Clima ми обираємо – Міжнародний виставковий центр. У павільйоні №1, де буде проходити виставка, є підземне укриття, що відповідає всім безпековим нормам та може вмістити одночасно до 3 000 осіб. В укритті працює вентиляція, є питна вода та стільці, тому зможемо продовжити нетворкінг і працювати заради перемоги.

Редакція дякує Дмитру за відверту бесіду та висвітлення важливих аспектів виставки Cool Clima-2024. Бажаємо успіхів у проведені заходу!

Більше важливих статей і новин в Telegram-каналі та корисні відео на Youtube-каналі та у TikTok.  Долучайтесь!

Переглянуто: 2 920

Вас може зацікавити:



Залишити коментар

Telegram