Агресія російської федерації змусила редакцію припинити випуск друкованого журналу AW-Therm – єдиного в Україні видання у галузі HVAC.

Медіаресурс продовжив роботу в електронному форматі – на сайті та у соціальних мережах: Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, TikTok.

Якщо Ви вважаєте нашу роботу корисною, бажаєте надалі читати найактуальнішу інформацію зі світового та українського інженерного ринку, просимо підтримати спеціалізоване українське видання донатом.


Я БАЖАЮ ПІДТРИМАТИ

Мерч AW-Therm інтернет магазин

Thermex виходить на ринок опалювальної техніки в Україні

Корпорація Thermex (Італія) – міжнародна група компаній, що є одним із найбільших виробників водонагрівачів у світі, – поточного року відзначає своє 70-ліття. З цієї нагоди медіа-ресурс AW-Therm взяв інтерв’ю у комерційного директора «Термекс Україна» Дмитра Бабенка. Як з’ясувалось, у ювілейний рік намічена велика робота з просування новинок, зокрема, на ринку приладів для автономного електроопалення

Зображення комерційний директор Термекс Україна Дмитре, для початку, розкажіть стисло історію компанії.

Історія Thermex почалась у 1949 році в невеликому італійському містечку Прато, на півночі країни, де молодий талановитий інженер Лоренцо Васко почав виробництво водонагрівачів на фабриці свого батька. Поступово продукція підприємства вийшла на міжнародні ринки, стала представленою в усьому світі. Розвиток відбувся завдяки якості, доступній ціні та інноваціям. Зокрема, у 1980 році Thermex стала першою компанією, яка впровадила склофарфорову технологію обробки бака в електронагрівачах. У ці ж роки була створена нова лінія з виробництва газових котлів центрального опалення.

Тобто асортимент постійно розширюється. Що нині ви пропонуєте споживачам?

Основна лінійка залишається незмінною – це електричні накопичувальні водонагрівачі. Їх можна розділити на дві умовні групи – G.5 і Bio – в залежності від покриття внутрішнього бака. Обидві технології розроблені та запатентовані Thermex. G.5 – це комплекс інновацій для захисту нержавіючих внутрішніх баків від корозії та забезпечення їх цілісності. Bio – означає «біосклофарфор». Це покриття з найвищими антикорозійними властивостями, що міцніше та еластичніше за звичайні емалеві конструкції. Воно успішно протистоїть гідроударам і перепадам температури.

Серед вашої продукції, здається, з'явилися ще електричні опалювальні котли?

Так, враховуючи тенденцію в Україні щодо переходу від газового опалення до альтернативних джерел, ми запропонували новинку – електричний котел EuroStar Е9. Загалом буде представлено 8 моделей з діапазоном потужності від 6 до 24 кВт. Три малого типорозміру (6–9 кВт) – однофазні, з можливістю приєднання до трифазної мережі; інші – приєднуються до трифазної мережі. Електрокотли призначені для застосування у системах опалення з примусовою циркуляцією теплоносія і комплектуються циркуляційними насосами та розширювальними баками. Цифрова система керування і самодіагностики, сенсорний дисплей, вбудований тижневий програматор. Передбачена можливість підключення зовнішнього накопичувального бака для системи ГВП і низькотемпературного контуру опалення («тепла підлога»).

Електрообладнання замість централізованих систем

Як ви вважаєте, чи достатньо в Україні підстав для масового розповсюдження електричного опалення для помешкань у старих будинках на фоні проблем з виділеними потужностями, якістю електроенергії? На якого споживача розрахований сегмент ринку електричних котлів? За розрахунками багатьох фахівців електроопалення дає змогу зменшити витрати на опалення квартири або будинку більше ніж на 30%. Постійне зростання тарифів, застаріла інфраструктура централізованого опалення та її неефективність доводять, що в Україні є підстави для переходу споживачів на автономне електроопалення. Тим більше, що при використанні електроопалення діє пільговий тариф у період опалювального сезону, а встановлення багатозонного лічильника дає можливість додатково заощаджувати кошти. З іншого боку, є нагальна проблема з інфраструктурою у старих будівлях, де електричні мережі здебільшого застарілі та не здатні витримати навіть існуючі навантаження. Отже, основний споживач цього обладнання – приватний сектор, а також сучасні багатоквартирні новобудови, де ще на стадії проектування закладається підвищена споживча потужність.

Що необхідно, аби підвищити привабливість електричного та загалом автономного опалення?

Для підвищення привабливості для споживача потрібен розвиток державної програми енергоефективності – розробка заходів для переходу на альтернативні джерела споживання, модернізація інфраструктури. Треба спростити процедуру приєднання додаткових потужностей для споживачів. Знизити вартість електроенергії у нічний час.

Втім, електроенергія, як і інші енергоносії, постійно дорожчає. За рахунок чого можна знизити витрати на нагрів води та опалення від електричних приладів?

Перш за все, знизити витрати можна шляхом встановлення багатозонного лічильника електроенергії. Це дає змогу, наприклад, заощаджувати до 50% коштів у нічний час – з 23:00 до 7:00 – для двозонного тарифу. По-друге, використовувати терморегулятори на опалювальних приладах, знижувати температуру в нічний час. Якщо зменшити температуру в помешканні на 1°С, витрати на опалення знизяться приблизно на 6%. Також можна зекономити на нагріві води за рахунок економного її використання. Наприклад, приймати душ замість ванної, встановити економне сантехнічне обладнання. Можна використовувати бойлери з ТЕНом відкритого типу («мокрим»), який на 20% швидше нагріває воду на відміну від «сухого» ТЕНу, з однаковою потужністю та об’ємом.

Новинки Thermex – 2019

Розкажіть про функції обладнання марки Thermex, що дозволяють економити?

В електроводонагрівачах використовується високощільна теплоізоляція з пінополіуретану, що дозволяє довше зберігати воду гарячою без додаткових витрат електроенергії. Також корпорація запроваджує сучасну інтелектуальну функцію Smart («розумний водонагрівач»), яка в автоматичному режимі керує режимом нагріву, відповідно до параметрів, заданих користувачем. Вона вже застосовується у серії водонагрівачів з плоским корпусом і біосклофарфоровим покриттям Flat Smart.

Цю продукцію ми представили восени минулого року на одній з провідних будівельних виставок у світі – The Big 5 Show в Дубаї. Невдовзі плануємо продемонструвати її на спеціалізованій виставці AquaTherm у Києві, в якій ми будемо брати участь.

А які ще новинки плануєте запропонувати в Україні в 2019 році?

В 2019 році плануємо вихід на ринок опалення – будуть представлені новинки в сегменті котельного обладнання та водонагрівачів. Зокрема, двоконтурні газові котли EuroElite F24 та EuroStyle F24, газовий проточний водонагрівач TY-10A, електричні настінні котли серії EuroStar. У вже традиційному для нас сегменті водонагрівальної техніки будуть анонсовані новинки водонагрівачів проточного типу, новинки накопичувальних водонагрівачів (бойлерів) різних за формою, дизайном, функціональним призначенням та покриттям внутрішнього бака, що максимально відповідають потребам ринку та сучасного користувача.

Які тенденції на ринку водонагрівачів та котельного обладнання, чи є останніми роками стабілізація або зростання?

У 2015 році ми мали падіння попиту на продукцію, але вже з 2016-го спостерігаємо тенденцію до постійного зростання. У першу чергу, це зумовлено переходом споживачів від централізованного гарячого водопостачання на автономне. Вважаємо, що 2019-й стане роком більш суттєвого переходу на автономне електричне опалення як у новобудовах, так і в існуючих будівлях.

Увага монтажу та сервісу

Багато компаній на ринку в тій чи іншій формі приділяють чимало уваги монтажникам: проводять семінари, беруть участь в організації чемпіонатів та інші заходи. Яку роботу ви здійснюєте в цьому плані?

Основний ринок збуту нашої продукції – це монтажники. Ми проводимо для них близько 20-30 семінарів на рік по всій країні. Розробляємо нові інформаційні матеріали, проводимо виїзні майстер-класи. З появою в нашому асортименті котельного обладнання ми будемо розвивати цей напрямок та ще більше приділяти йому уваги.

А як щодо сервісного обслуговування?

Ми вважаємо його одним з найважливіших сегментів ринку. На данний час у нас понад 150 сервіс-партнерів по всій теріторії України, а також працює інформаційна лінія: 0-800-500-610.

Чи актуальне для вас питання «сірого» імпорту, з яких країн постачається обладнання та комплектуючі?

Ми не стикалися з проблемою «сірого» імпорту. Щодо виробництва продукції, то корпорація Thermex має повний його цикл – від розробки до тестування. На сьогоднішній день виробничі потужності корпоріції Thermex розташовані в країнах Європи та Азії.

Чи розглядаєте можливість організації виробництва в Україні?

Ми завжди розглядаємо цю можливість, але ситуація на ринку та в економіці поки не дають підстав для відкриття виробництва в короткостроковій перспективі. Втім, час покаже.

Більше важливих статей і новин в Telegram-каналі та корисні відео на Youtube-каналі та у TikTok.  Долучайтесь!

Переглянуто: 3 516


Залишити коментар

Telegram