Грундфос для інталяторів

Дмитро Гарник: власна справа, що стала спільною

На наших сторінках Ви часто зустрічаєтесь із думками експертів, дослідженнями наших редакторів, знайомитесь в інтерв’ю, новинах та оглядах з компаніями на ринку HVAC в Україні. Але сьогодні ми вирішили трохи відійти від звичного формату та поспілкуватися з директором медіа-ресурсу AW-Therm – Дмитром Гарником. Він не одразу погодився, адже це схоже на розмову із самим собою. Ця бесіда виникла наприкінці 2020 року, тому нам важливо було зазирнути в майбутнє, а також згадати минуле

Видання AW-Therm пережило цілу низку інших спеціалізованих видань, які змушені були зникати з ринку одне за одним. Як вдалося вистояти?

Зображення Дмитро Гарник Секрет нашої «сталості» – в людях, в колективі. В нашій команді завжди працювали та працюють редактори із технічною освітою, які можуть підготувати матеріал на будь-яку тему, тим самим забезпечуючи стабільно високий рівень контенту. Інший важливий чинник – це постійні новації на сторінках друкованого видання та наша гнучкість. Спочатку нам вдавалося залишатися у фокусі уваги читачів завдяки впровадженню нових, актуальних рубрик. Коли почали активно розвиватися медіа-проєкти в мережі Інтернет, ми одразу почали публікуватися в електронній бібліотеці. Одним із найважливіших факторів була наша активна участь у спеціалізованих виставках по всій Україні. Від м. Донецька і до м. Львова не було жодної виставки, де ми не були б представлені, охоплюючи таким чином всю країну. Відчуваючи зміни ринку, ми акцентували увагу на Інтернеті та почали активно його опановувати. Так з’явився наш сайт aw-therm.com.ua, відвідування якого на сьогодні складає понад 17 000 відвідувачів на місяць. Потім до цього інтернет-ресурсу додалися сторінки у соціальних мережах та канал на YouTube, а також e-mail розсилки новин. Так із редакції друкованого журналу ми перетворилися на медіа-ресурс, що забезпечує комплексний підхід до просування інформації на ринку HVAC.

Тут одразу виникає наступне питання. При нинішніх темпах «діджиталізації» та розвитку соціальних мереж, наскільки актуальним залишається класичне паперове друковане видання?

Друковане видання якраз і забезпечує той самий комплексний підхід, згаданий мною вище. Не дивлячись на розвиток інтернет-технологій та досяжність різноманітної інформації в будь-який момент, у нас досить велика частка цільової аудиторії, що любить читати, тримаючи в руках друкований примірник журналу, гортаючи його сторінки, роблячи закладки. На цю тему навіть було проведене дослідження, яке показало, що спеціалсти друкують технічну інформацію, яка необхідна їм для навчання чи роботи. У наших постійних читачів є цілі архіви журналу, до якого вони періодично звертаються, перечитуючи ту чи іншу статтю. Часто нам телефонують стосовно статей із дуже давніх номерів.

Тебе можна назвати фанатом своєї справи?

Зображення Дмитро Гарник директор медіа-ресурсу AW-Therm Я себе так ніколи не сприймав. Але кожного разу від самого початку видавництва журналу, отримуючи із типографії новий тираж, та беручи до рук свіжий примірник, я відчуваю піднесення. Це відчуття причетності до створення чогось важливого, нового, ні з чим не порівняти. Жодна публікація на сайті чи у соціальних мережах ніколи не зрівняється із цим відчуттям драйву. Тому що це вклад власної енергії, власного часу, знань задля отримання продукту, який містить в результаті частинку власного «я».

При такому підході, яке місце в твоєму житті займає робота? Чи залишається час на інші речі?

Зараз я розумію, що робота займає дуже багато мого часу. Раніше я набагато більше міг приділяти уваги родині, здоров’ю, хобі. Тому наразі я знаходжуся у пошуку балансу. Свідомо докладаю зусиль, щоб гармонізувати усі сфери свого життя. Завжди знаходжу вільний час для дітей, підтримую їх захоплення та інтереси. А для того, щоб була енергія на здійснення всього задуманого, займаюся спортом.

Скільки людей залучено до створення продуктів медіа-ресурсу AW-Therm?

На сьогодні це 11 осіб, що являються постійними членами команди. А також ми залучаємо фрілансерів для деяких окремих проєктів, зокрема, для зйомок.

Яка освіта потрібна, щоб керувати таким різноплановим проєктом?

За освітою я економіст. Але починав своє навчання в «Київському національному університеті будівництва та архітектури», який не закінчив за певних причин. Проте тепер часто співпрацюю зі своїми колишніми однокурсниками, що наразі теж стали спеціалістами, менеджерами та керівниками підприємств в нашій сфері.

Як ти опинився на посаді директора видавництва?

Це відбулося абсолютно випадково і, як я тоді думав, ненадовго. Але сталося так, що ця робота почала приносити мені задоволення. Окрім того, я пройшов поступовий шлях кар’єрного зростання – від менеджера по розповсюдженню журналу, до менеджера з реклами і, зрештою, до керівника видавництва. Кожен етап мав свої виклики та переваги, що примушувало мене рухатися вперед та професійно розвиватися.

А зараз, коли всі кар’єрні сходинки досягнуто, що залишається?

Зображення креативний мерч AW-Therm Тепер залишається розвиток самого медіа-ресурсу. У нас весь час з’являються нові напрямки, наприклад, зйомки відео та YouTube-канал. Також ми маємо різні актуальні формати: «розпаковка», інтерв’ю, репортажі з об’єктів, огляди обладнання. В кінці 2020 року ми запустили лінійку креативного одягу для спеціалістів. Це особлива продукція для справжніх фанатів своєї справи. Також я професійно опанував sео-просування, показники нашого сайту свідчать, що це була хороша інвестиція.

При такій різноманітності комунікаційних напрямків, які пропонує наш медіа-ресурс, схоже, що у нас немає конкурентів.

Прямих конкурентів, швидше за все, дійсно немає, але ринок сам періодично підкидає виклики. Наприклад, зараз багато хто починає знімати відео схожої тематики. Для того, щоб не здавати свої позиції, я прагну весь час поліпшувати якість нашого відео-продукту.

Вдається?

Так, звісно. У нас сформувалась велика команда професіоналів, можливості якої дозволяють створювати різноманітні за масштабністю відео-проєкти. Ми приділяємо увагу якості наповнення, «картинки» та монтажу.

Відео. Інтерв’ю Дмитра Гарника про розвиток журнала AW-Therm з Максимом Солоненко

Але ж це одразу впливає на ціну продукту?

Продукт, до створення якого залучено таку кількість спеціалістів, не може бути безкоштовним. Але якщо бюджет клієнта не дозволяє йому проводити багатокамерну зйомку, ми завжди готові запропонувати інший формат, менш дороговартісний, але не менш якісний за результатом. Сучасний глядач цінує якісний контент і не готовий дивитися відео із нерозбірливим звуком та неякісним зображенням.

На скільки ринок готовий до твоїх пропозицій? Чи важко впроваджувати щось нове?

Всі компанії розвиваються по-різному. Є такі, що йдуть в ногу з часом, відчувають тренди й реагують на зміни. Але є й інші підходи та маркетингові стратегії, що базуються на знаннях та досягненнях десятирічної, або й більше, давнини. І з часом перші будуть витісняти других, перерозподіляючи ринок. Сьогодні дуже активно з’являються нові технології, а застарілі підходи по їх просуванню вже не працюють або працюють недостатньо ефективно.

А що в такому разі очікує на медіа-ринок, яка твоя думка?

Ми будемо все більше опановувати інтернет-простір і надалі поглиблювати напрямок электронних комунікацій в соціальних мережах.

Тобто з друкованим виданням рано чи пізно доведеться попрощатися?

Скоріше, воно стане чимось ексклюзивним і дорогим. І тільки певна каста спеціалістів буде розуміти, що в діджітал-епоху отримати друковане видання в руки – це не тільки корисно, а ще й круто.

Які ще тренди відчуваєш?

Думаю, виростатимуть нові покоління, орієнтовані кожен на свою власну окрему соціальну мережу. Скажімо, як зараз покоління «Тік-Току».

Тобто нам чекати сторінку AW-Therm у «Тік-Тоці»?

Не виключено!

А на сьогодні, який із комунікаційних каналів AW-Therm є найбільш ефективним?

Це наш сайт, перш за все. І YouTube, який пов'язаний з візуалізацією, і його роль буде зростати.

В своїй діяльності від чого ти найбільше отримуєш задоволення?

Я отримую задоволення від досягненого результату. Від того, що весь наш внутрішній механізм працює злагоджено, як єдине ціле та досягає поставлених цілей. Крім того, ми створюємо не просто контент, а продукт. Це набагато складніше, цікавіше і корисніше для наших партнерів. І окрема річ – це здобуття і застосування нових навичок. Наприклад, навчання sео-оптимізації, або робота «на камеру». Хоча останнє особисто для мене зараз – це найскладніше.

Чому? Робота в кадрі та вихід в публічний простір – це хіба складно?

Так, для мене це складно. Доводиться працювати над багатьма речами, про які я раніше навіть не замислювався. Наприклад, дикція, голос, ведення інтерв’ю.

А чому тоді просто не обрати когось іншого із колективу, кому це буде легше та не звільнити себе від зайвих витрат часу та енергії?

Я міркував над цим. І тим часом ми записали перше відео, а потім – друге. І я зрозумів, що мене це мотивує і заряджає. Я бачу свій прогрес відносно першого відео та найновішого – та розумію, що можу ще краще.

Якби доля не закинула тебе свого часу в редакцію журналу, чим би ти тоді займався в житті?

Я думаю, що це була б якась діяльність, пов’язана із дистанційною роботою. Яка б давала можливості подорожувати та проводити більше часу із сім’єю.

Яким ти бачиш AW-Therm в найближчому майбутньому?

Я бачу його ефективним: не просто виданням, а авторитетним каналом комунікації спеціалістів, користуватися яким корисно і престижно. Я хочу, щоб ми залишалися гнучкими й не зупинялися на тих цілях, які вже досягнуті.

Які цілі досягнуті?

Ми єдине друковане спеціалізоване видання в Україні. Наш сайт виріс із 50 до 1400 відвідувачів на день. Для вузькоспеціалізованого ресурсу – це велике досягнення. Ще одним досягненням є широке охоплення в соціальних мережах. Разом Facebook, Instagram та Тelegram дають нам понад 15 000 охоплення. Варто додати, що окрім нашої щирої відкритості до нових контактів та нових читачів ми цінуємо стосунки, що склалися з нашими партнерами. Деякі компанії працюють з нами далеко не один рік поспіль, і поступово суто комерційні відносини перетворилися на партнерські.

Скільки років нараховує наша історія?

Точка відліку – 15 червня 2003 року та журнал «Аква-Терм», на базі якого в 2015 був утворений медіа-ресурс AW-Therm із цілим комплексом додаткових маркетингових майданчиків.

17 років.

Так, майже повноліття.

Більше важливих статей і новин в Telegram-каналі AW-Therm. Підписуйтесь!

Просмотрено: 1 262

Вас может заинтересовать:



2 комментария

5
5
5
Оставьте комментарий

Telegram