Насоси «Грундфос»

Шлях до успіху пролягає через поширення знань

Редакція продовжує публікувати інтерв’ю із представниками бізнес-спільноти та компаній HVAC, що діють на ринку України. Наш сьогоднішній співрозмовник – Руслан Верля, директор «HERZ Україна» – відверто відповів на запитання журналу та розказав про своє бачення перспектив розвитку галузі

Зображення Руслан Верля Компанія «HERZ Україна» працює на українському ринку вже 22 роки. Розкажіть про етапи становлення представництва HERZ в Україні. Що викликало цікавість до продукції компанії тоді і зараз, чи змінилися з плином часу вподобання замовників?

Прихід компанії HERZ на ринок України співпав з одним з найцікавіших періодів в житті молодої країни, адже саме у 90-х роках зароджувались нові процеси розвитку незалежної держави. Ми росли разом з країною, будували партнерську мережу та стрімко розвивались, починаючи з Заходу, через Центр на Схід і Південь України. Вже через 3 роки після появи в Україні, компанія HERZ мала побудовану регіональну мережу партнерів, яка продовжує зростати й до сьогодні.

Перед тим як збирати плоди діяльності, потрібно посіяти зерно знань. Тому ми починали з формування переконань в українців щодо необхідності енергозбереження та раціонального використання теплової енергії, висвітлювали переваги комфортного регулювання температури завдяки радіаторним терморегуляторам, а також доцільність застосування продукції марки HERZ за умови фахового монтажу та правильного використання виробів. Саме в цей час була започаткована Академія HERZ і співпраця з технічними спеціалізованими ВУЗами. До сьогодні ми всіляко підтримуємо і допомагаємо їм у підготовці молодих кваліфікованих кадрів в галузі виробництва, розподілу, споживання та збереження теплової енергії. Підготовка та підтримка фахівців з проектування систем опалення і холодопостачання, інсталяторів, студентів та викладачів і досі є пріоритетною діяльністю компанії, і на це ми виділяємо значну частину свого бюджету.

Опалювальна арматура чи вироби для холодоабо водопостачання – це не та продукція, яку споживачі хотіли б змінювати дуже часто, тому вона має бути якісною, функціональною, зручною у використанні й мати доступну ціну. Продукція марки HERZ відповідає усім цим вимогам, тому позитивно сприймається та знаходить велику кількість прихильників на ринку України.

Без розуміння потреб споживачів неможливо створити потрібну саме для них продукцію. З плином часу змінюються вподобання та вимоги споживачів, відповідно, змінюється і наша продукція. Виробничі процеси постійно вдосконалюються, а вироби доповнюються новими функціями. Сучасний споживач приділяє значно більше уваги власному комфорту та більш ретельно контролює витрати, він хоче керувати системою опалення свого будинку, квартири чи офісу зі смартфону та персонального комп’ютера, через мережу інтернет, а наші вироби надають йому таку можливість.

Продукція HERZ відома своїми надійними та досконалими рішеннями з інженерної точки зору. Яким чином здійснюється навчання робітників компанії та технічного персоналу клієнтів?

Особливу увагу компанія приділяє навчанню. Ми постійно навчаємо власний персонал, торгових та сервісних партнерів, інсталяторів, проектувальників, обслуговуючий персонал. В нашій роботі дуже важливим є розуміння процесів, у яких будуть задіяні наші вироби, працівники чи партнери. Саме тому так багато уваги приділяється навчальній діяльності – як такій, що організовується самостійно компанією, так і партнерській, що втілюється у співпраці з освітніми закладами.

Маючи значний досвід та солідну практичну базу, HERZ постійно організовує та підтримує процеси навчання інсталяторів та технічних працівників сервісних компаній, торгового персоналу, дилерів. Розширення знань та вдосконалення їхніх професійних навичок є шляхом до підвищення ефективності процесу.

Щорічно HERZ проводить серії навчальних семінарів та майстер-класів у рамках свого «Клубу професійного інсталятора» та «Академії HERZ». Наступного року плануємо відкрити новий навчальний центр HERZ у Києві з лекторієм та професійною майстернею для інсталяторів, виставковою залою та коворкінгом.

Окремої уваги заслуговує співпраця з закладами освіти. HERZ має тривалу 22-річну історію продуктивних відносин з багатьма ВУЗами та коледжами.

Створена нами «Академія HERZ», має на меті підвищення професійного рівня як студентів, так і викладачів. На базі нашого навчального центру проводяться серії семінарів та курсів для майбутніх проектувальників, інженерів та викладачів.

Ми створюємо у ВУЗах сучасні навчальні центри і обладнуємо лабораторні стенди для проведення налаштувань та досліджень систем опалення та холодопостачання. За останній рік нами обладнано лабораторні стенди у Львівській політехніці, КНУБА, Черкаському професійному училищі будівельних технологій. Беремо активну участь у проекті облаштування енергоефективних хабів на базі українських технічних університетів у Харкові, Чернівцях та Дніпрі.

HERZ часто виступає у ролі організатора та спонсора тематичних семінарів та конференцій, відкритих уроків та конкурсів курсових та дипломних робіт, а випускники різних навчальних закладів щорічно проходять практику у компанії HERZ в Україні, а також в Австрії.

Яка саме продукція HERZ наразі є в фокусі уваги та попиту? Які технічні новинки будуть представлені на нашому ринку найближчим часом?

Маючи власні підприємства з виробництва регулювальної та запірної арматури, труб та фітингів, квартирних та індивідуальних теплових пунктів, котлів та теплових насосів, ізоляційних матеріалів, HERZ став комплексним виробником та постачальником на український ринок компонентів для систем виробництва, розподілу та споживання теплової енергії, систем водопостачання.

Завдяки розширенню виробництва, в тому числі й появі заводів з виготовлення полістиролу в Черкасах та Берегово, HERZ пропонує українським споживачам повний комплект продукції для «теплої підлоги» та утеплення будинків. Ми маємо дієві професійні рішення та комплекти від єдиного виробника, а на свої вироби надаємо 5-річну гарантію.

У фокусі уваги перебуває продукція HERZ для термомодернізації будівель, що охоплює як системи опалення і водопостачання, альтернативні джерела енергії, так і утеплення огороджувальних конструкцій. До речі, HERZ є виробником незнімної опалубки для «пасивних» будинків.

Як ви можете охарактеризувати тенденції у зміні попиту українських споживачів (в корпоративному та приватному сегментах)?

Глобальні тенденції до зменшення споживання енергії, кращий доступ до світових ринків та більша відкритість України для світу – усе це має вплив на формування попиту українців.

У котеджному будівництві спостерігається відхід від радіаторних систем опалення на користь поверхневого опалення чи охолодження. Набувають популярності системи «розумного дому», тому елементи дистанційного та програмованого керування викликають підвищену зацікавленість споживачів.

У багатоквартирному житловому будівництві в Україні популярності набувають квартирні теплові пункти, як альтернатива традиційному централізованому гарячому водопостачанню. У своєму референс-листі компанія має реалізовані проекти з застосування квартирних теплових пунктів у багатоквартирних житлових будинках.

У корпоративному сегменті також можна спостерігати перехід до більшої автономності – інженерні системи вже сприймаються і впроваджуються в життя як довготермінова інвестиція, яка має бути правильно спроектована, змонтована та повинна здійснювати раціональне використання енергії та постійну економію витрат на опалення. Тому використання індивідуальних чи квартирних теплових пунктів, власних котелень, що працюють на альтернативних джерелах енергії, поступово стають звичним явищем для приватних підприємств та державних закладів і установ.

Збільшення зацікавленості до застосування якісних, надійних та енергоефективних виробів для систем теплопостачання, формує попит на ринку для продукції марки HERZ.

Які рішення запропонує «HERZ Україна» для відновлюваних джерел енергії? Як оцінюють в компанії перспективи ринку техніки для ВДЕ в Україні? Що наразі є більш актуальним для нашого ринку – енергоощадні рішення чи ті, що орієнтовані на альтернативні джерела енергії?

Впродовж останніх років спостерігається постійний відхід від традиційних до альтернативних джерел енергії. Зберегти навколишнє середовище без переходу до використання альтернативних джерел енергії практично неможливо. Тому треба усвідомлювати, що цей шлях є невідворотний та важливий. Компанія HERZ пропонує на ринку України теплові насоси, а також побутові та промислові котли, що працюють на пелетах, трісці та кусковій деревині. Особливої популярності набувають котельні установки для спалювання сільськогосподарської сировини та відходів.

Наприклад, в якості палива можна використовувати агропелети – паливо з біомаси (солома, лушпиння соняшника), що є відходами у сільському та переробному господарстві.

Діапазон потужності котельного устаткування HERZ, що використовує СО2-нейтральне паливо, складає від 10 до 20 000 кВт.

Часто виробників котельного обладнання, що спалює деревину, критикують за сприяння вирізанню лісів. Такий стереотип немає нічого спільного з реальною ситуацією та технологіями, які застосовує компанія HERZ. Насамперед, це процес газогенерації (піролізу) – більш глибокого використання енергії, що міститься у паливі, аніж пряме спалювання. У даному випадку ККД досягає 93%, а показники емісії шкідливих викидів є дуже низькими. У якості палива використовуються дрова, що мають вологість менше 25%, тобто сухостій чи деревина, яка залишається в результаті санітарних заходів.

Що саме, по-Вашому, особливо впливає наразі на розвиток ринку техніки HVAC в Україні, які чинники потребують негайної зміни, вдосконалення, узгодження, законодавчої підтримки, новацій у нормативних документах чи регламентах?

Ринок HVAC, як і багато інших галузей, досить чуттєво реагує на загальну економічну та політичну ситуацію. Оскільки ми маємо тісний зв’язок з будівництвом, то й вплив ситуації в цій галузі є досить відчутним. Надмірна «зарегульованість» та втручання влади у процеси завжди несе небезпеку зменшення активності у бізнесі. Тому важливими факторами, які матимуть позитивний вплив, безумовно, є чітке законодавче поле для учасників ринку, прозорі правила та норми для забудовників, наявність програм з іпотечного низьковідсоткового кредитування.

Бренд HERZ досить тісно працює з представниками малого бізнесу – інсталяторами та монтажними компаніями, тому сприяння, а не створення додаткових перешкод саме для таких учасників ринку буде корисним і для компанії.

Як для представника міжнародного бренду з виробничими потужностями у Європі, для HERZ важливі прозорі правила та безумовний контроль держави над митними процедурами, відсутність контрабанди. Це забезпечить якість продукції, відсутність підробок та зменшить ціновий демпінг на ринку.

Одним з важливих факторів є реалізація адміністративно-територіальної реформи. Адже, децентралізація – це можливість більш ефективно розвиватися для регіонів з залученням інвестицій та сучасних технологій. Відповідно, громади самі зможуть приймати рішення і витрачати свої кошти на енергоефективні заходи.

Важливим моментом для виробників енергозберігаючого обладнання є підтримка держави у галузі енергоефективності, модернізації існуючого житлового фонду, створенню умов для максимальної реконструкції старого житла.

Як Ви оцінюєте розвиток бізнесу HERZ в Україні за минулі п’ять років? Ваші думки щодо подальшого розвитку галузі HVAC, які саме сегменти будуть у пріоритеті?

Існує думка, що бізнес в Україні, незважаючи на всі перипетії в суспільстві, вже навчився пристосовуватися до ситуації та йти своїм шляхом.

Свідченням цьому є позитивна динаміка показників продажів та кількість реалізованих об’єктів. Компанія рухається вперед, розвиває технології, приймає участь у впровадженні енергоефективних процесів у країні, тому важливо, щоб для такого руху був вільний простір і можливість нормальних взаємовідносин між учасниками ринку.

Щодо нових тенденцій в галузі HVAC, то подальший розвиток тут, на мою думку, буде пов’язаний з процесами термомодернізації, а також із впровадженням принципово нових систем опалення та кондиціонування.

Насамперед це використання низькотемпературних систем опалення, як то «теплої підлоги» та «теплих стін» у приватному будівництві, перехід на індивідуальне опалення з використанням теплових насосів та твердопаливних котлів, а для багатоквартирних будинків – використання квартирних теплових пунктів та загальнобудинкових ІТП, централізованого кондиціонування будівель. Для споруд з існуючими радіаторними системами – використання систем гідравлічного балансування та автоматичного регулювання.

Які поради та побажання споживачам продукції HERZ в Україні Ви можете передати через наше видання?

Усім користувачам продукції HERZ хочу подякувати за вибір нашого бренду! Ми працюємо, насамперед, для них – увесь свій досвід і знання втілюємо у вироби, які несуть тепло, комфорт та затишок в оселі українців.

Енергетична незалежність країни та майбутнє нашої планети у певній мірі залежить від кожного з нас, від того, наскільки раціонально ми використовуємо свої ресурси. Саме тому ефективне використання тепла і енергії є важливою темою сьогодення, а продукція HERZ завжди додає надійності до цих процесів.

Ми сповнені обережного оптимізму, хоча для цього потрібні і реальні передумови – насамперед політична стабільність, припинення війни і повернення наших територій. Тому бажаємо нашій країні й усім громадянам мирного неба, натхнення до праці та більше можливостей для розвитку.

Читайте статьи и новости в Telegram-канале AW-Therm. Подписывайтесь на YouTube-канал.

Просмотрено: 2 607

Вас может заинтересовать:



Оставьте комментарий

Telegram