Друзі, донедавна у вас була можливість читати друкований журнал AW-Therm, єдине в Україні видання у сфері HVAC.

Ми намагалися просто і доступно пояснювати управління мікрокліматом житлових і службових приміщень через розумні інженерні системи. Наш журнал був настільним посібником для монтажників, головних інженерів, проектувальників, керівників, менеджерів з продажу інженерного обладнання, забудовників та всіх, хто цікавиться темою.

Повномасштабна агресія росії змусила припинити випуск друкованого AW-Therm. Проте, наш медіаресурс продовжує свою роботу в електронному форматі на сайті та в соцмережах: Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, TikTok.

Тематика опалення, енергоефективних технологій, водопостачання, кондиціювання, вентиляції, автоматики та систем віддаленого контролю залишається важливою і потрібною. Ми прагнемо зробити її доступною для кожного, хто хоче покращити свій дім у Вільній Україні.

AW-Therm продовжує пропонувати цікаві інженерні рішення та новинки ринку HVAC, які важливо знати і вивчати. Якщо наша робота корисна вам, підтримайте українське видання AW-Therm донатом, щоб отримувати актуальну інформацію про світовий і український інженерний ринок.


Я БАЖАЮ ПІДТРИМАТИ

Мерч AW-Therm інтернет магазин

Ілля Балика: «Наша продукція експортується, тому що є якісною»

Інтерактивне спілкування з нашими читачами на сторінках медіа-ресурсу AW-Therm та у соціальних мережах виявило значне зацікавлення користувачів теплової техніки до обладнання, власне, українського виробництва. Останнім часом продукція від національного виробника поступово опановує нові сегменти ринку, де спричиняє конкурентний тиск на імпортовані вироби

Зображення Ілля Станіславович Балика Особливістю даного етапу розвитку українського ринку теплотехнічної продукції є те, що головним чинником попиту все більше стає фактор високої якості, а не лише меншої ціни. Звичайно, зростання якості – це результат кропіткої роботи у технологічному напрямку щодо дотримання високих вимог європейських технічних регламентів та переобладнання виробництва. Водночас, це робота по професійному навчанню та заходи по утриманню кваліфікованих кадрів на робочих місцях. Але на розвиток національної індустрії мають вплив і інші чинники.

Враховуючи невпинну цікавість наших читачів, редакція AW-Therm продовжує публікувати інтерв’ю про діяльність в сучасних умовах провідних виробників на українському ринку опалювання, водопостачання, кліматичних приладів та кондиціонування повітря. Цього разу ми звернулися з низкою запитань до Іллі Станіславовича Балики, директора з продажів компанії «Сан Тех Рай», яка є знаним виробником продукції для систем опалення та водопостачання, і запитали його про напрямки розвитку його компанії та чинники підвищення якості виробів.

Ваша компанія відома в Україні як виробник опалювальних приладів. У поточному році «Сан Тех Рай» представив труби для опалення. Які новинки ви вже вивели на ринок, які ще плануєте представити та коли саме?

– «Сан Тех Рай» завоював імідж підприємства, яке не зупиняється на досягнутому. І наступний рік не є винятком. Плануємо запуск власної каналізаційної системи в першому кварталі 2020 року. Ми обов'язково поділимося подробицями з читачами, але це буде трохи згодом. Можу сказати одне: ми готуємо кілька революційних технічних рішень, які будуть сюрпризом не тільки для наших партнерів, але і для конкурентів.

Які, на ваш погляд, сьогодні основні тенденції на ринку радіаторів в Україні?

Зображення фарбування радіаторів – Зберігається стійкий тренд на збільшення обсягу продажів сталевих панельних радіаторів. Я думаю, це пов'язано головним чином з більш низькою ціною в перерахунку на 1 Вт тепловіддачі, порівняно з іншими приладами. Наприклад, чавунними, алюмінієвими або біметалевими радіаторами. З точки зору виробника хотів би відзначити, що, на мою думку, біметалевий радіатор MIRADO – це найбільш ефективне рішення для опалення, тому має більш високий термін експлуатації (50 років), гарантію від виробника (25 років) і робочий тиск 30 бар. Жоден сталевий панельний радіатор не може похвалитися подібними характеристиками.

Маю також зазначити, що українці стали більше довіряти вітчизняним виробникам, що не може не тішити. Український виробник у змозі забезпечити стабільну якість продукції, яка не поступається європейським аналогам.

Плануєте розширення лінійки сталевих радіаторів?

Зображення сталеві радіатори для опалення – Так, плануємо додати до асортименту радіатори типу 33. Впровадження даної позиції пов'язано із високим попитом на радіатори виробництва «Сан Тех Рай» серед будівельних компаній, які використовують даний тип радіаторів при склінні до рівня підлоги.

Чи позначаються коливання курсу валют на ціні вашої продукції? Зокрема, чи вплинуло деяке зміцнення гривні в липні?

– Так, звичайно, низький курс долара вплинув на відпускну ціну, вона теж знизилась.

Чи плануєте ви якісь акції, семінари, програми лояльності для монтажників і професіоналів, які працюють з вашою продукцією найближчим часом?

– Систематично проводимо навчання для наших партнерів. Цього року було проведено понад 50 екскурсій. Відвідування заводу «Сан Тех Рай» включає в себе цілий комплекс заходів:

  • екскурсії по трьох виробництвах (алюмінієві радіатори, сталеві панельні радіатори, PPR труби і фітинги);
  • навчальний семінар;
  • розіграш сувенірів.

Для того, щоб дізнатися як взяти участь в екскурсії, звертайтеся до своїх постачальників у регіоні або за телефоном, вказаним на офіційному сайті santehraj.com.ua.

Які моделі користуються найбільшим попитом і чим це можна пояснити? За радіаторами з яких матеріалів майбутнє?

– У побутовому сегменті сталим попитом однозначно користується біметалічний радіатор MIRADO 500/96. Він популярний і у кінцевих споживачів, і у майстрів. Дуже простий у монтажі, надійний, понад 15 років на ринку. З кожним роком продаж даної позиції тільки збільшується.

До яких країн експортується ваша продукція і яка саме? Ваші думки з приводу того, чому саме ваша продукція має попит в інших країнах?

– Географія продажів досить широка, наша компанія експортує продукцію у 12 країн світу. Наприклад, до Польщі, Болгарії, Молдови, Азербайджану, Узбекистану, Казахстану, Монголії, Румунії тощо.

Якісні характеристики нашої продукції в комбінації з конкурентними цінами дозволяють щорічно отримувати стабільний результат. У країнах, в яких ми працюємо більше 3-4 років, ми вже сформували позитивний імідж нашої компанії. У цій ситуації виводити нові товарні групи не становить труднощів, тому що нам вже довіряють споживачі у цих країнах.

Від редакції. Висловлюючи подяку нашому співрозмовнику, також маємо звернутися до читачів. Тематика публікацій багато в чому спирається саме на ваші відгуки та запити. Інколи лише одне запитання під публікацією на сайті видання стає приводом звернення до спеціалістів, які фахово роз’яснюють у свої статтях технічні особливості роботи обладнання та їх якісні характеристики. Те саме стосується вибору наших інтерв’юерів. Залишайте свої відгуки на сайті AW-Therm та на наших сторінках у популярних соціальних мережах. Редакція обов’язково дослуховується до зворотнього зв’язку від вас і враховує вашу точку зору та побажання, що формують контент наступних публікацій.

Більше важливих статей і новин в Telegram-каналі та корисні відео на Youtube-каналі та у TikTok.  Долучайтесь!

Переглянуто: 3 716


Залишити коментар

Telegram