Друзі, донедавна у вас була можливість читати друкований журнал AW-Therm, єдине в Україні видання у сфері HVAC.

Ми намагалися просто і доступно пояснювати управління мікрокліматом житлових і службових приміщень через розумні інженерні системи. Наш журнал був настільним посібником для монтажників, головних інженерів, проектувальників, керівників, менеджерів з продажу інженерного обладнання, забудовників та всіх, хто цікавиться темою.

Повномасштабна агресія росії змусила припинити випуск друкованого AW-Therm. Проте, наш медіаресурс продовжує свою роботу в електронному форматі на сайті та в соцмережах: Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, TikTok.

Тематика опалення, енергоефективних технологій, водопостачання, кондиціювання, вентиляції, автоматики та систем віддаленого контролю залишається важливою і потрібною. Ми прагнемо зробити її доступною для кожного, хто хоче покращити свій дім у Вільній Україні.

AW-Therm продовжує пропонувати цікаві інженерні рішення та новинки ринку HVAC, які важливо знати і вивчати. Якщо наша робота корисна вам, підтримайте українське видання AW-Therm донатом, щоб отримувати актуальну інформацію про світовий і український інженерний ринок.


Я БАЖАЮ ПІДТРИМАТИ

Рекуператор для квартири

Clima Fest 2020: світові тренди для інсталяторів

М. Копилов

Міжнародна виставка Сlima Fest Ukraine для професіоналів кондиціювання, охолодження, вентиляції та очищення повітря пройшла вдруге в Києві 26-28 лютого. За перебігом основних подій та представленими новинками спостерігали кореспонденти медіа-ресурсу AW-Therm, генерального інформаційного партнера заходу

Одним із головних заходів форуму традиційно став Чемпіонат України Air Conditioning Championship з монтажу та обслуговування систем кондиціювання. Цього року він проходив втретє. Подібний захід унікальний тим, що йому немає аналогів в Україні та країнах Євросоюзу.

Сlima Fest: батл монтажників

Основні правила турніру склалися вже певним чином та лишаються незмінними, проте певні нюанси таки з’явились. Наприклад, цього року для зручності учасників дозволялось працювати у своїх рукавицях. До того ж змінилася політика щодо призового фонду – в якості винагороди були запропоновані поїздки на заводи-виробники обладнання для кондиціонування, сертифікати на навчання та інструмент. За словами організатора, голови Асоціації інсталяторів інженерних систем України, Владислава Стефанишина, відхід від рішення використовувати автомобіль як головний приз викликаний тим, що такий коштовний презент намагалися виграти люди, далекі від даної професійної сфери. Саме це, перш за все, суперечить основам фестивалю. Втім, автівку розіграв, в рамках свого внутрішнього конкурсу, один зі спонсорів заходу.

Відео.
Clima Fest: день перший

Подати заявку на участь в чемпіонаті можна було безпосередньо на виставці. Далі – виконати обов`язкову умову: проходження комп’ютерного тестування, схожого на складання іспитів при отриманні водійських прав. Воно складалося з 20 питань, згенерованих випадковим чином із понад сотні. Повний список було заздалегідь викладено на сайті організаторів.

Запитання в тесті: від порівняно простих, таких як: «Чим відрізняється спліт-система від мультиспліт-системи?», і до більш складних та специфічних: «Який колір набуває холодильне масло при потраплянні вологи в контур?». При цьому необхідно було дати щонайменше 17 правильних відповідей.

Щодо практичної частини змагань, то для них змонтували 6 стендів – по одному від кожного спонсора. Цього року своє обладнання (інверторні кондиціонери) надали такі бренди, як LG, Toshiba, Haier, Daikin, Midea та Neoclima, шляхом жеребкування визначалося на якому саме стенді працюватиме учасник. Однак, не зважаючи на те, котрий саме стенд був обраний, рівень складності завдань був однаковий. Наприклад, спліт-системи розташовувалися на одній висоті, а все обладнання – в аналогічному порядку.

Підготуватися до змагань також можна було заздалегідь – на каналі організаторів викладений відеоролік із наочною демонстрацією завдання. Суть його – у під`єднанні внутрішнього блоку до зовнішнього. Для цього необхідно прокласти трасу з мідного трубопроводу та електродроту, провести утеплення та бандажування ділянки довжиною 2 м, під`єднати обидва кінці проводки до блоків.

Найкраще впорався із цим завданням та отримав звання «Кращий монтажник кондиціонерів України 2020 року» – Смаковський Сергій із м. Запоріжжя! Його результат – 16 хвилин 11 секунд. Він став переможцем 2019 року та вже є 2-х разовим чемпіоном. Грошова винагорода за перше місце склала 1000 євро.

Друге місце посів Мовчан Володимир із м. Дніпро, який отримав відповідно 500 євро. Приз за третє місце у розмірі 200 євро дістався Архипчуку Володимиру із м. Житомир.

Крім того, всі фіналісти з 1-го по 10-е місце отримали в подарунок фірмовий комбінезон Сlima Fest Ukraine, а всі учасники батлу (турніру) – екіпірування із символікою змагань – фірмову зимову шапку. Кілька кращих інсталяторів поїдуть навчатись на заводи компаній-спонсорів у Європі.

Ділова програма Сlima Fest

Кістяк ділової програми фестивалю традиційно складали семінари, що проходили у двох залах за блоками: «Побутовий та промисловий клімат» та «Авторські семінари». В ході них фахівці провідних брендів ознайомили з інноваційними продуктами, функціями та технологіями, а також особливостями монтажу й налаштування обладнання. Зачепили й теми комерції, наприклад, «як заробити більше та переконати клієнта» в необхідності сервісного обслуговування, чи питання про «вау-ефект» від очищення теплообмінника. Відбулися презентації програм навчання та працевлаштування. Ряд виступів були регулярними, отже відвідувачі могли прослухати їх в той день, коли їм зручно.

Изображение участники Клима Фест Крім того, всі охочі брали участь в майстер-класах щодо використання продукції, які проходили на стендах учасників у виставковій залі. Особливим інтересом користувалися зразки інструментів. Тут збиралися черги, аби, наприклад, просвердлити отвір в бетоні, випробовувавши власноруч передове обладнання, або змонтувати раму для кондиціонера із застосуванням сучасних анкерних кріплень.

Хочеться зазначити, що відвідувачів, не зважаючи на специфічність виставки, було чимало – 3099 чоловік. Великою перевагою стала програма Clima Bus. За даними організаторів, нею скористалися близько 1 тис. чоловік, а також автобусами було транспортовано монтажників з регіонів.

Крім того, відвідуваність певним чином пов`язана з вдало обраним часом проведення заходу. «Ми збираємо фахівців, тоді коли вони вільні, а саме наприкінці лютого, перед початком сезону. Отже, приїжджають практично всі й тут зустрічаються з партнерами», – розповів нашому виданню Владислав Стефанішин.

Експозиція Сlima Fest

У цьогорічній експозиції Сlima Fest Ukraine були представлені основні бренди кліматичної техніки, що існують на вітчизняному ринку. При цьому акцент було зроблено на побутовому та напівпромисловому сегментах як на найпоширеніших. Загалом у виставці взяли участь близько 40 провідних компаній.

По представлених експонатах можна робити висновки про основні світові тенденції на ринку кліматичної техніки. Це, зокрема, довготривалий тренд щодо поширення інверторного обладнання як найбільш енергоефективного. Інший фактор, що сильно впливає на розвиток кондиціонерних технологій – використання екологічно безпечних хладагентів. На сьогодні передовим в цьому плані вважається R32, що прийшов на заміну R410A. За висновками проведених досліджень він має найменший потенціал глобального потепління.

Відео. Clima Fest: день третій

Крім того, удосконалюються функції управління (все більше моделей адаптовані до віддаленого керування через інтернет), більш ретельно очищується та дезінфікується повітря.

Сучасне обладнання на основі таких технологій представили, зокрема, Mitsubishi Electric, Hisense та багато інших брендів. Детально про новинки – у відповідній рубриці нашого видання.

Окрім спліт-систем як основного виробу на виставці, також були представлені вентиляційні системи: від великих комплексних (Remak, Vilpe), до локальних установок (Prana). Також виробники запропонували комплектуючі, наприклад, теплоізоляцію (K-Flex), дифузори (Sava-Line), а також монтажний інструмент (Milwaukee), кріплення (Walraven) та засоби для сервісу кліматичного обладнання.

В планах організаторів майбутньої виставки є привертання уваги до промислового обладнання. «Фахівці розвиваються – переходять від побутового обладнання до напівпромислового, створюють бригади з монтажу комунальних об’єктів і так далі. Відбувається певним чином природний зріст», – пояснює таке рішення Владислав Стефанішин.

Окрім змагань на чемпіонаті, майстер-класів, семінарів та переговорів на стендах відвідувачі заходу мали змогу відпочити та розважитися, адже чимало учасників виставки проводили конкурси, розіграші та змагання, наприклад, із настільного футболу.

Фоторепортаж із Сlima Fest за посиланням.

Більше важливих статей і новин в Telegram-каналі та корисні відео на Youtube-каналі та у TikTok.  Долучайтесь!

Переглянуто: 2 715

Вас може зацікавити:



Залишити коментар

Telegram