Друзі, донедавна у вас була можливість читати друкований журнал AW-Therm, єдине в Україні видання у сфері HVAC.

Ми намагалися просто і доступно пояснювати управління мікрокліматом житлових і службових приміщень через розумні інженерні системи. Наш журнал був настільним посібником для монтажників, головних інженерів, проектувальників, керівників, менеджерів з продажу інженерного обладнання, забудовників та всіх, хто цікавиться темою.

Повномасштабна агресія росії змусила припинити випуск друкованого AW-Therm. Проте, наш медіаресурс продовжує свою роботу в електронному форматі на сайті та в соцмережах: Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, TikTok.

Тематика опалення, енергоефективних технологій, водопостачання, кондиціювання, вентиляції, автоматики та систем віддаленого контролю залишається важливою і потрібною. Ми прагнемо зробити її доступною для кожного, хто хоче покращити свій дім у Вільній Україні.

AW-Therm продовжує пропонувати цікаві інженерні рішення та новинки ринку HVAC, які важливо знати і вивчати. Якщо наша робота корисна вам, підтримайте українське видання AW-Therm донатом, щоб отримувати актуальну інформацію про світовий і український інженерний ринок.


Я БАЖАЮ ПІДТРИМАТИ

Мерч AW-Therm інтернет магазин

«Hisense Україна»: сенс – у надійності та якості

Наше редакційне інтерв'ю сьогодні – з представником компанії «Hisense Україна», що пропонує різноманітну кліматичну техніку

Як давно Ваша компанія присутня на ринку кліматичної техніки в Україні?

Не дивлячись на те, що власне компанія Hisense [ха́йсенс] в минулому році відзначила своє 50-ти річчя, в Україні її продукція з’явилася зовсім нещодавно.

Зображення офіс та шоурум Хайсенс в Україні Для своїх клієнтів 14 грудня 2018 р. було відкрито виставковий зал кліматичної техніки та тренінг-центр «Hisense Україна» в м. Києві. Новий об’єкт із сучасними офісами обладнано виставковими приміщеннями для демонстрації переваг кондиціонерів з маркою Hisense.

Вироби Hisense в побутовому сегменті кондиціонерів розширюють коло своїх прихильників. Як в «Hisense Україна» співвідносяться сегменти промислового та побутового кліматичного обладнання?

В сегменті промислового обладнання Hisense також розширює коло своїх прихильників.

На початку 2020 р. відбулося введення в експлуатацію третьої черги заводу «Hisense Hitachi VRF», завдяки чому компанія Hisense стала найбільшим виробником систем VRF у світі. Отже, не дарма компанії Hisense та Daikin майже порівну «тримають» практично половину ринку VRF-систем в Китаї, що складає 58% від всього світового ринку VRF.

Технології, розробки та якість виробництва, успадковані від японської Hitachi, дають впевненість замовнику в правильному виборі; коло постійних клієнтів лише збільшується. Маркетингова підтримка дозволяє новим клієнтам звернути увагу саме на техніку Hisense та зробити свої висновки щодо пропонованого співвідношення ціна-якість.

Які особливості (специфіку) ринку кліматичної техніки в Україні Ви могли б виокремити?

Проблеми, що наразі виникли під впливом світової кризи, пов’язаної із Covid-19, дещо обмежили масштабність нового будівництва, та, відповідно, знизили обсяги реалізації кліматичного обладнання. На додачу, зменшення купівельної спроможності населення скоротило обсяги продажів в побутовому приватному секторі. Негативні тенденції спонукають невеликі компанії, що працюють на ринку кліматичного обладнання, здійснювати «антикризові» заходи задля стабілізації власного фінансового стану, зокрема, навіть примушують скорочувати персонал, зменшувати всі статті видатків тощо. Відтак, імпортери, що небезпідставно розраховували на спекотне літо, зустріли 2020 р. з повними складами кондиціонерів, реалізувати які на 100% вже не видається можливим. Це створює велику кількість ризиків для покупців, зокрема стосовно виконання гарантійних зобов’язань перед ними.

Можливо, що вже у 2021 році багато хто зі споживачів зіштовхнеться з проблемою ремонту та обслуговування придбаних сьогодні дешевих кондиціонерів, але наступного разу вони будуть ставитися до придбання більш прискіпливо.

Які особливості продукції Hisense Ви могли би підкреслити особливо?

Hisense – перша компанія в Китаї, що почала випускати інверторні кондиціонери. Тому, коли ми кажемо, що Hisense – це експерт в царині інверторних систем, це є небезпідставно. Відтак саме з цієї причини в Україні представлені тільки інверторні кондиціонери Hisense.

Зображення кондиціонер SILENTIUM PRO Про особливості нової лінійки кондиціонерів Hisense 2020 серій PERLA, HUSKY, SILENTIUM PRO можна було б сказати наступне:

  • всі моделі є WiFi Ready (тобто до них можна під’єднати WiFi-модуль, а в SILENTIUM PRO WiFi-модуль постачається вже в базовій комплектації);
  • сумісність з системами мульти-спліт;
  • можливість керування з дротового пульту ДУ;
  • можливість підключення до готельної системи доступу за карткою;
  • можливість підключення до пожежної сигналізації;
  • можливість підключення до центрального групового пульту тощо.

Які нові проекти в комерційному сегменті нещодавно реалізувала Ваша компанія?

Зображення VRF-системи Hisense Завдяки технічним перевагам кліматичної техніки Hisense, компанія «Hisense Україна» з успіхом виконує складні комерційні проекти. Нещодавно до нас надійшов запит щодо оснащення будівлі банку сучасним та надійним інженерним обладнанням, що забезпечить комфортний температурний режим для співробітників та дозволить інтегрувати системи кондиціонування в загальну систему керування всією інженерією будівлі.

Для вирішення цього завдання замовникові було рекомендовано обрати VRF-систему із зовнішніми блоками Hi-Flexi серії S. Для кондиціонування приміщень банку були обрані внутрішні блоки канального, касетного та настінного типів в залежності від призначення та розмірів приміщень, висоти стелі та інше.

Кондиціонування офісних центрів і банків за умов нинішнього широкого різноманіття пропозицій кліматичної техніки не є чимось унікальним, чи аж надто важким. Тим не менше, після ретельного аналізу вихідних даних проекту, фахівці компанії «Hisense Україна» запропонували використати максимально ті можливості, що надають її сучасні VRF-системи, а саме:

  • можливість витримувати перенавантаження зовнішніх блоків за охолоджувальною здатністю на 30% від сумарної потужності внутрішніх блоків з урахуванням коефіцієнту неодночасності роботи внутрішніх блоків та погодинних пікових надходжень тепла від сонячної радіації, що дозволило оптимізувати встановлену потужність зовнішніх блоків та, у підсумку, зменшило загальне енергоспоживання;
  • на гідравлічних контурах з високою охолоджувальною потужністю були застосовані енергоефективні комбінації зовнішніх блоків, що дозволило знизити загальну встановлену електричну потужність для системи кондиціонування на 15% без підвищення вартості обладнання та витратних матеріалів.

Керування та моніторинг систем кондиціонування здійснюється з єдиного диспетчерського посту.

Зображення монтаж VRF-систем Спеціалісти інжинірингової компанії ТОВ ІТЦ «Івік» спільно з інженерами «Hisense Україна» спільно пройшли всі етапи реалізації даного проекту: від вибору технічного рішення до пусконалагоджувальних робіт. Завдяки дієвій допомозі фахівців «Hisense Україна» запуск системи кондиціонування та передача її в експлуатацію відбулися без ускладнень. Окрім охолодження влітку, система кондиціонування, що може працювати й на опалення, стала допоміжною для традиційної системи опалення як швидкий та ефективний спосіб обігріву приміщень взимку.

Розкажіть про новинки техніки, які Ви пропонуєте в сегменті VRF-систем в цьому році.

В цьому сезоні корпорація Hisense потішила своїх клієнтів VRF-системою «Hi-FLEXi S mavo». Вона побудована на універсальному шасі серії Hi-FLEXi S, що добре себе зарекомендувало, але відрізняється вдосконаленим спіральним компресором від Mitsubishi Electric, запатентованою технологією охолодження 360°, потрійним резервуванням та новою конструкцією оребрення теплообмінників. Технологія охолодження 360° використовується для ефективного відводу тепла від блоків електроніки за допомогою фреонового холодильного контуру. Подібне рішення можна зустріти лише у компанії Daikin.

Все це дозволило знизити енергоспоживання серії Hi-FLEXi S mavo більше ніж на 10% та значно підвищити надійність роботи зовнішніх блоків за умов екстремально високої температури, яка на даху будівель інколи перевищує + 50°С.

У чому особливості VRF-систем Hisense, та в чому, на Вашу думку, полягає їх перспективність?

Різноманітність та естетика внутрішніх блоків, винесення зовнішнього блоку с фасадної частини будинку на дах – це в цілому головні видимі переваги всіх мультизональных VRF-систем, що присутні на ринку. А от на високу енергоефективність, рекуперацію тепла, гнучкість керування, надійність, довговічність та низькі експлуатаційні витрати VRF-систем звертають увагу не одразу, хоч це, власне, є головними чинниками того, чому саме VRF-системи найближчим часом будуть домінувати в сегментах котеджного, офісного та готельного будівництва.

Але чи всі VRF-системи «однаково корисні»?

На перший погляд, особливо порівнюючи дані з каталогів, здається, що всі пропозиції є практично однаковими. Але й у VRF-систем все як в житті – ховається в деталях, тому не можна орієнтуватися тільки на ціну та довіряти рекламним обіцянкам. Лише порівнюючи те, що фахівець зрозуміє, яке обладнання здатне пропрацювати довше та заощадити кошти своєму власникові, а якість та доцільність якого, м’яко кажучи, перебільшена і його не варто купувати.

Відео. Особливості VRF-системи HI-FLEXI серія S

VRF-системи від Hisense мають багато переваг. Не всі з них є помітними одразу, як, наприклад, «режим VIP», самоочищення зовнішнього блоку від снігу та пилу, компактні габарити (найтонші канальні блоки на ринку), високий COP зимою при –26°С. Насправді є багато особливостей, що знаходяться не на поверхні – десь використано метал більшої товщини, аніж у конкурентів, завдяки чому конструкція стала в цілому жорсткіша, десь тихіший вентилятор та менше вібрація, десь встановлені оригінальні японські ключові компоненти тощо. Але найголовнішою особливістю VRF-систем від Hisense, направду, є підтримка клієнтів в режимі 24 / 7 / 365.

Що чекає українських споживачів кліматичної техніки в побутовому сегменті?

Для вітчизняних споживачів ще й досі головним пріоритетом у виборі техніки є її вартість. Окрім ціни, споживачі також звертають увагу на терміни постачання техніки, гарантію, рівень шуму та енергоефективність, але вже значно менше.

В побутовому сегменті потенційний споживач в умовах карантину швидше за все буде намагатися зекономити на вартості обладнання, в результаті чого може зрости рівень продажів дешевих брендів «на один сезон». На жаль споживач усвідомить хибність такого вибору лише через рік, коли мине обіцяний гарантійний термін в 1 рік.

Проте знайдуться й ті споживачі, хто буде вкладати кошти саме в надійну, довговічну та економну в експлуатації техніку. Компанія Hisense готова допомогти таким споживачам в їхньому виборі та надати корисні поради.

У 2020 році лінійка побутових кондиціонерів Hisense розширилася. З’явилися нові серії: PERLA (справжня перлина з огляду на естетику, функціонал, надійність та ціну), HUSKY (для тих, хто хоче зимою відмовитися від централізованого опалення чи котла, але не замерзнути навіть при –25°С). Особливої уваги потребує також модель SILENTIUM Pro – флагманська модель преміум-класу, що поєднує в собі максимальний набір функцій, включно із системою «Розумне око» та прогресивним дизайном.

В комплексі всі ці особливості надають тверде відчуття надійності та впевненості в тому, що з компанією Hisense кошти не будуть витрачені даремно. Саме це дозволяє нам виокремити себе із загалу виробників та створити для користувачів такий рівень комфорту та переваг, який наразі є недосяжним для інших.

Більше важливих статей і новин в Telegram-каналі та корисні відео на Youtube-каналі та у TikTok.  Долучайтесь!

Переглянуто: 3 231


Залишити коментар

Telegram