Друзі, донедавна у вас була можливість читати друкований журнал AW-Therm, єдине в Україні видання у сфері HVAC.

Ми намагалися просто і доступно пояснювати управління мікрокліматом житлових і службових приміщень через розумні інженерні системи. Наш журнал був настільним посібником для монтажників, головних інженерів, проектувальників, керівників, менеджерів з продажу інженерного обладнання, забудовників та всіх, хто цікавиться темою.

Повномасштабна агресія росії змусила припинити випуск друкованого AW-Therm. Проте, наш медіаресурс продовжує свою роботу в електронному форматі на сайті та в соцмережах: Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, TikTok.

Тематика опалення, енергоефективних технологій, водопостачання, кондиціювання, вентиляції, автоматики та систем віддаленого контролю залишається важливою і потрібною. Ми прагнемо зробити її доступною для кожного, хто хоче покращити свій дім у Вільній Україні.

AW-Therm продовжує пропонувати цікаві інженерні рішення та новинки ринку HVAC, які важливо знати і вивчати. Якщо наша робота корисна вам, підтримайте українське видання AW-Therm донатом, щоб отримувати актуальну інформацію про світовий і український інженерний ринок.


Я БАЖАЮ ПІДТРИМАТИ

Рекуператор для квартири

Німецький прес-ланч

380Підрозділ Інженерних систем компанії REHAU провів 12 жовтня 2017 р. у Miele Centre прес-ланч для представників спеціалізованих, ділових та інформаційних медіа, присвячений 20-й річниці діяльності REHAU в Україні

Компанія REHAU діє на ринку України з 1997 року і представлена чотирма основними напрямками: системи для водопостачання та опалення, віконні системи, меблеві комплектуючі та садові шланги і профілі.

Максим Солоненко, директор з маркетингу та продажів відділу Інженерних систем REHAU, розповів, що цей захід був розрахований на цільову аудиторію працівників медіа. Компанія REHAU активна у соціальному плані. Окрім проведення зустрічей та заходів для клієнтів та партнерів, а також маркетингових заходів для інсталяторів, в компанії започаткували соціальну ініціативу «Допоможи дітям з дитячого будинку разом з REHAU». Суть ініціативи в тому, що від кожної купленої позиції REHAU Інженерні системи була перерахована 1 гривня в дитячий будинок для дітей-сиріт з надзвичайно складними формами інвалідності.

Даний захід – це перша співпраця REHAU з німецьким брендом Miele. В компанії REHAU сподіваються на успіх від ко-брендингу, що сприятиме подальшому розвитку та реалізації нових креативних ідей. Прес-ланч відбувся на території сімейного бренду Miele у форматі кулінарного майстер-класу у супроводі шеф-кухаря.

Федір Паращевін, керівник відділу продажів Miele, відзначив, що Miele та REHAU безперечно об’єднує не лише країна походження брендів, німецька якість та стриманість, але й сімейні цінності, які пропагують як власники, так і співробітники компаній. Сучасність вимагає, аби домашня робота займала якомога менше часу та зусиль, і при цьому дизайн побутових приладів міг гармонійно поєднатись з найсміливішими дизайнерськими рішеннями. Цим вимогам Miele та REHAU відповідають повністю, піклуючись про екологічність та затишок кожної оселі та кожного клієнта.

Більше важливих статей і новин в Telegram-каналі та корисні відео на Youtube-каналі та у TikTok.  Долучайтесь!

Переглянуто: 2 720 / 2017-10-12 17:06:44

Вас може зацікавити:



Залишити коментар

Telegram