«Акватерм Київ-2020»: всупереч коронакризі

М. Копилов

Міжнародна виставка енергоефективного опалення, вентиляції, кондиціонування, промислового холоду, водопостачання, відновлюваної енергетики, сантехніки й басейнів «Акватерм Київ» пройшла в 2020 році у черговий 22-й раз. Захід відбувся, не дивлячись на кризу, викликану пандемією вірусу Covid-19. Хоча терміни проведення довелося перенести на кілька місяців пізніше. Нинішній форум не лише продемонстрував потенціал розвитку галузі, але й показав, що подібні заходи можливі в поточній ситуації, тим самим відкриваючи шлях для осіннього виставкового сезону

Зображення виставка Акватерм Київ Виставка «Акватерм Київ» пройшла на традиційному майданчику в Міжнародному виставковому центрі в м. Києві з 18 по 20 серпня. Захід у багатьох відношеннях став особливим. По-перше, він став тріумфом вітчизняних виробників, що склали основу експозиції. Багато компаній було з Туреччини, Чехії, Румунії та Польщі. Єдиний закордонний загальний стенд представили чеські виробники. Участь компаній з країн Західної Європи, зокрема, традиційно широко представленої на виставці Німеччини, була ускладнена протиепідемічними заходами: організаторам з цієї країни довелося б проходити двотижневий карантин після повернення на батьківщину. Як наслідок, присутність західноєвропейських компаній була зведена до мінімуму.

Зображення компаній ТЕНКО на виставці «Акватерм Київ» Водночас, організаторам вдалося зібрати хоч і невелику, у порівнянні з попередніми роками, проте різнопланову експозицію. У ній були присутні виробники котельного обладнання на різних типах палива. У числі твердопаливників були представлені, зокрема, піролізні котли Marten. Газові теплогенератори продемонстрували DemirDokum, Hi-therm, ТОВ «703 Металообробний завод котельного обладнання» (промислові агрегати). Електричні котли та водонагрівачі показали компанії Tenko, Drazice, Kospel.

Відео.Виставка«Акватерм Київ-2020»: новинки та учасники

Традиційно чимала увага приділялася тепловим насосам. Зокрема, мережа сантехмаркетів «Інсталятор» на своєму стенді представила багатофункціональній повітряний тепловий насос EcoHeat Pro. В свою чергу, геотермальні моделі запропонувала вітчизняна компанія Profik Engineering.

Зображення теплові насоси EcoHeat Pro для ГВП характеристики Цікаво, що серед опалювальних приладів переважали внутрішньопідлогові конвектори (наприклад, TeploWatt) і електричні панельні радіатори з кераміки (TeploCeramic). Останні у своїй більшості були оформлені дуже естетично та привабливо виглядали. Крім того, виробники представили кілька моделей дизайнерських чавунних радіаторів (Viadrus). Були також презентовані системи стельового водяного опалення, теплові завіси, електроконвектори.

Повітря і вода – їх актуальність поза часом

Судячи з наповнення виставки, варто відмітити, що все більше уваги приділяється раціональному витрачанню такого цінного енергоресурсу, як вода. Кілька виробників представили свої рішення з дистанційного централізованого збору даних з приладів обліку, реалізованих за допомогою дротового з'єднання або радіосигналу. Зокрема, були представлені ультразвукові побутові лічильники Axioma та LoRa, адаптовані до нової технології передачі даних на великі відстані.

Цікавим рішенням також є застосування електромагнітних витратомірів MagFlux, що відрізняються своєю універсальністю. Вони дозволяють робити точні вимірювання не тільки чистої води, а й стоків та, навіть, шламу. Дані моделі також можна підключати до комп'ютера через модулі зв'язку Modbus або Profibus.

Безліч надійних рішень зі збору даних про фактичне споживання комунальних послуг, які вже активно застосовуються в українських новобудовах, представили вітчизняні розробники. Промислові системи контролю тиску і витрати води запропонувало, зокрема, українське ТОВ СП «Радміртех».

Зображення чавунні безрозтрубні системи Duker на вистаці Також були присутні в експозиції системи автономної каналізації та водовідведення. Зокрема, оригінальні чавунні безрозтрубні системи Duker. Ці трубопроводи особливо актуальні в висотному будівництві. У більшій кількості були представлені пластикові та металопластикові труби всіляких діаметрів, в тому числі й попередньоізольовані для магістральних тепломереж. У сегменті труб з пластику свою продукцію запропонували, зокрема, вітчизняні підприємства «Інсталпласт» та Sitek.

Фітинги та запірну арматуру на виставці також представляли, в основному, українські компанії: Breez, ТОВ «Шлях» та ін.

Так чи інакше, на стендах були представлені насоси (циркуляційні, для водопостачання та ін.) європейських виробників. В їх числі зі своєю виробничою програмою 2020 року відвідувачів ознайомили представники словенської компанії IMP Pumps.

Зображення компанія В-Тех виставці «Акватерм Київ-2020» У розділі Cool Clima були традиційно представлені системи вентиляції та кондиціонування. При цьому більш численною була продукція, яка використовується для забезпечення осель свіжим повітрям. Припливно-витяжні установки з рекуперацією запропонували Provent, Wanas, Ventsmini. Лінійку інверторних спліт-систем китайського виробництва на холодоагенті R32 була представлена під брендом Swan. Крім того, промислові вентилятори запропонувало підприємство «Укрвент».

Більш докладно про новинки ви можете дізнатися у відповідній рубриці в наступних номерах журналу AW-Therm, а також на сайті.

Безпека понад усе

Зображення журнал AW-Therm виставці «Акватерм Київ 2020»

Відвідувачі, не дивлячись на загальне занепокоєння під час пандемії, виставку відвідали. Свій внесок зробила залучена програма автобусних трансферів. За інформацією організаторів, завдяки їй отримали можливість оглянути цьогорічну виставку близько 600 осіб з 12 регіонів.

Збільшенню числа контактів та скорочування часу на відвідування виставки слугували сервіси з он-лайн реєстрації та планування («Промисловий навігатор»). Оптимізували організатори й сам режим роботи для того, щоб учасники мали змогу провести зустрічі з понад 400 промислових підприємств в Україні, які планують модернізацію інженерних систем.

Зображення відвідувачі на виставці «Акватерм Київ» При цьому особливу увагу приділили дотриманню санітарно-гігієнічних норм. Входи були організовані так, щоб на них не виникало стовпотворінь. Безпосередньо в дверях всім відвідувачам вимірювали температуру тіла і видавали після проходження контролю браслет, причому різного кольору кожен день. На вході також була встановлена рамка, де відвідувачі могли прийняти «антивірусний душ». По всій території виставки були також розставлені пункти дезінфекції з розпилювачами для рук (всього – 23), в яких періодично поповнювали кількість рідини. Ємності з дезінфектором кожен з учасників також розмістив на своєму стенді.

Усередині павільйону було вдосталь простору і повітря завдяки збільшення проходів між стендами та посиленій роботі системи центральної вентиляції. Кілька разів на день проводилося санітарне прибирання приміщень і проходів. Наряд поліції стежив за тим, щоб відвідувачі користувалися масками. До речі, варто відзначити, що деякі учасники проявили винахідливість та застосовували брендовані засоби індивідуального захисту.

Думки опитаних нами відвідувачів розділилися: від ностальгії за минулими грандіозними форумами, до захоплених відгуків відносно того, що виставка все ж відбулася, не дивлячись ні на що. Цікаво, що за досвідом проведення масових заходів в період послабленого карантину приїжджали організатори інших профільних виставок, в тому числі і з регіонів. Так що, виставка «Акватерм Київ» стала в цьому сенсі першопроходцем.

Від обладнання – до маркетингу

Зображення фестиваль Я Монтажник Основу ділової програми виставки в поточному році склали майстер-класи та презентації в рамках фестивалю «Я – монтажник!», організовані в партнерстві зі спільнотою професійних інсталяторів «Ліга майстрів». Зокрема, великий інтерес серед відвідувачів викликав майстер-клас із застосування інструментів маркетингу в повсякденній діяльності та створення особистого бренду, проведений представником компанії Ceresit. Крім дискусій щодо особливостей обладнання, пропонувалися поради про те, як вирости з монтажника у власника будівельної компанії.

Крім того, в партнерстві з Асоціацією водоканалів України «Укрводоканалекологія» була проведена конференція з актуальних питань житлово-комунального господарства. Її особливостями стали прямі трансляції спікерів через застосунок Zoom та трансляція через інтернет в соціальних мережах.

Таким чином, як влучно зазначила директор виставки «Акватерм Київ» Олена Кононенко, заходи відбувалися в умовах нової реальності. Хочеться сподіватися, що в майбутньому році ніщо не завадить провести форум у заплановані терміни (в середині травня) та вже в розширеному форматі. Робота над підготовкою до виставки вже триває. Зокрема, за інформацією організатора, Premier Expo Ukraine, підтвердили свій намір брати участь в «Акватерм Київ – 2021» німецькі виробники в рамках Національного павільйону, а також компанії з Італії та інших країн Євросоюзу.

До виставки «Акватерм 2021» залишилося 8 місяців, майже 80% виставкових площ вже викуплено провідними виробниками, тому чекати цієї події залишилося не так вже й довго – до зустрічі на виставці 18-20 травня 2021 року!

Читайте статьи и новости в Telegram-канале AW-Therm. Подписывайтесь на YouTube-канал.

Просмотрено: 1 563

Вас может заинтересовать:



Оставьте комментарий

Telegram