Друзі, донедавна у вас була можливість читати друкований журнал AW-Therm, єдине в Україні видання у сфері HVAC.

Ми намагалися просто і доступно пояснювати управління мікрокліматом житлових і службових приміщень через розумні інженерні системи. Наш журнал був настільним посібником для монтажників, головних інженерів, проектувальників, керівників, менеджерів з продажу інженерного обладнання, забудовників та всіх, хто цікавиться темою.

Повномасштабна агресія росії змусила припинити випуск друкованого AW-Therm. Проте, наш медіаресурс продовжує свою роботу в електронному форматі на сайті та в соцмережах: Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, TikTok.

Тематика опалення, енергоефективних технологій, водопостачання, кондиціювання, вентиляції, автоматики та систем віддаленого контролю залишається важливою і потрібною. Ми прагнемо зробити її доступною для кожного, хто хоче покращити свій дім у Вільній Україні.

AW-Therm продовжує пропонувати цікаві інженерні рішення та новинки ринку HVAC, які важливо знати і вивчати. Якщо наша робота корисна вам, підтримайте українське видання AW-Therm донатом, щоб отримувати актуальну інформацію про світовий і український інженерний ринок.


Я БАЖАЮ ПІДТРИМАТИ

Мерч AW-Therm інтернет магазин

Новорічний захід REHAU в Україні

Представництво німецької компанії REHAU в Україні в конгресно-виставковому центрі «Парковий» в Києві провело захід для партнерів, присвячений підведенню підсумків 2018 року, основним трендам та планам на майбутнє

Зображення підрозділ «Рехау Україна – інженерні cистеми Як повідомили в підрозділі «REHAU Ukraine – інженерні cистеми», цього разу компанія вирішила провести новорічне свято найпершою, аби створити відповідну атмосферу та піднести настрій. Об’єкт для зустрічі був обраний не випадково. В тому числі, традиційною передумовою стало те, що сучасна будівля, одна з кращих в своєму роді, зводилася з використанням продукції німецького виробника.

В заході взяли участь дилери, представники проектних та будівельних організацій, які працюють з обладнанням REHAU. Загальна кількість гостей перевищила 150 осіб. На вході запрошених зустрічали співробітники підрозділу компанії. Популярністю користувалася фотосесія на фоні брендованої стіни.

Зображення офіційна частина новорічний захід REHAU Офіційна частина заходу почалася з виступу директора з маркетингу та збуту відділу інженерних систем REHAU Максима Солоненка. Він подякував співробітникам підрозділу за командний дух і спільну роботу з просування сантехнічного обладнання на вітчизняному ринку, а також розповів про тренди в галузі та напрями роботи компанії, якій в Україні виповнився вже 21 рік. За цей час багато чого змінилося. Так, стихійні ринки завершують переселення у великі торговельні центри, що стосується і сантехнічної продукції. Тим часом у гіпермаркеті своєрідним путівником для покупця є бренд. Він демонструє рівень довіри до того, що стоїть за тією чи іншою продукцією.

«Сантехнічне обладнання – не побутова техніка, телевізор, смартфон або, навіть, автомобіль. Те, що стосується інженерії і пов'язане з будинком, потрібно робити надовго. Якщо не на століття, то принаймні на 30–40 років. До того часу люди забувають, у кого і що придбали, хочуть змінити не лише інтер'єр, але й повністю будинок. Тоді це працює», – вважає Максим Солоненко.

Зображення Максим Солоненко, Федір ОмелінськийУ той же час на європейських ринках – Австрія, Німеччина, Данія, Норвегія – спостерігається інший тренд: перехід споживачів від гіпермаркетів до невеликих спеціалізованих торгових точок. «Є тенденція купувати відоме у знайомих, підтримуючи їх таким чином. Люди готові навіть вистояти в черзі та заплатити трохи більше. Зате вони чітко усвідомлюють, що дали гроші цій конкретній людині – вона їх правильно витратить, зробить удосконалення, закупить якісну сировину. Згодом, не підведе», – зазначив представник REHAU. Він також розповів про технологічні новації, про роль для розвитку бізнесу соціальних мереж Facebook, Youtube, що приходять на зміну традиційним засобам масової інформації і телебаченню.

Ще одна загальносвітова тенденція, до якої приєднується і українське представництво REHAU – боротьба з забрудненням навколишнього середовища твердими відходами. Зокрема, однією з проблем є утилізація пластику.

«Сортування сміття – перший крок. Другий – використання якісного пластику. Третій – переробка», – зазначив спікер. При цьому він зазначив, що офіс ТОВ «РЕХАУ» планує відмовитися від застосування поліетиленових пакетів на користь упаковки з паперу або тканини, а також піти від використання одноразового посуду.

Останній можна замінити їстівними стаканчиками, тарілками і виделками. Цікаво, що цей загальносвітовий тренд не оминув Україну, у нас також є подібний стартап.

Крім того, представник компанії анонсував велику кількість «концептуально нової продукції» на стендах REHAU на виставці ISH, яка пройде в березні 2019 року. Частина її буде представлена також на українському Install Fest, проведення якого намічено в столиці на травень. Крім того, компанія планує на наступний рік ряд видовищних і цікавих заходів для партнерів.

Зображення шоу балету Freedom Одним з таких став того дня показ танцювального спектаклю «Шафа» у виконанні шоу-балету Freedom. Ця постановка, яка вже відзначена великою кількістю схвальних відгуків критиків і зірок естради, викликала вибух емоцій і серед глядачів на передноворічному заході ТОВ «РЕХАУ».

«Все було дуже душевно, атмосфера – чарівна... Мені здається, що зал вибухнув, і наш захід точно запам'ятають», – розповіла одна зі співробітниць компанії.

По завершенню вистави, Максим Солоненко разом з гостями подякував артистам і особисто режисеру Олені Коляденко за надані враження.

Захід завершився святковим фуршетом. Учасники заходу отримали пам`ятні подарунки від організаторів.

ТОВ «РЕХАУ»
08162, смт. Чабани (Київська обл.)
вул. Машинобудівників, 1
Тел.: +38 044 467-77-28
https://www.rehau.ua

Більше важливих статей і новин в Telegram-каналі та корисні відео на Youtube-каналі та у TikTok.  Долучайтесь!

Переглянуто: 2 730

Вас може зацікавити:



Залишити коментар

Telegram