Представництво німецької компанії REHAU в Україні в конгресно-виставковому центрі «Парковий» в Києві провело захід для партнерів, присвячений підведенню підсумків 2018 року, основним трендам та планам на майбутнє
Як повідомили в підрозділі «REHAU Ukraine – інженерні cистеми», цього разу компанія вирішила провести новорічне свято найпершою, аби створити відповідну атмосферу та піднести настрій. Об’єкт для зустрічі був обраний не випадково. В тому числі, традиційною передумовою стало те, що сучасна будівля, одна з кращих в своєму роді, зводилася з використанням продукції німецького виробника.
В заході взяли участь дилери, представники проектних та будівельних організацій, які працюють з обладнанням REHAU. Загальна кількість гостей перевищила 150 осіб. На вході запрошених зустрічали співробітники підрозділу компанії. Популярністю користувалася фотосесія на фоні брендованої стіни.
Офіційна частина заходу почалася з виступу директора з маркетингу та збуту відділу інженерних систем REHAU Максима Солоненка. Він подякував співробітникам підрозділу за командний дух і спільну роботу з просування сантехнічного обладнання на вітчизняному ринку, а також розповів про тренди в галузі та напрями роботи компанії, якій в Україні виповнився вже 21 рік. За цей час багато чого змінилося. Так, стихійні ринки завершують переселення у великі торговельні центри, що стосується і сантехнічної продукції. Тим часом у гіпермаркеті своєрідним путівником для покупця є бренд. Він демонструє рівень довіри до того, що стоїть за тією чи іншою продукцією.
«Сантехнічне обладнання – не побутова техніка, телевізор, смартфон або, навіть, автомобіль. Те, що стосується інженерії і пов'язане з будинком, потрібно робити надовго. Якщо не на століття, то принаймні на 30–40 років. До того часу люди забувають, у кого і що придбали, хочуть змінити не лише інтер'єр, але й повністю будинок. Тоді це працює», – вважає Максим Солоненко.
У той же час на європейських ринках – Австрія, Німеччина, Данія, Норвегія – спостерігається інший тренд: перехід споживачів від гіпермаркетів до невеликих спеціалізованих торгових точок. «Є тенденція купувати відоме у знайомих, підтримуючи їх таким чином. Люди готові навіть вистояти в черзі та заплатити трохи більше. Зате вони чітко усвідомлюють, що дали гроші цій конкретній людині – вона їх правильно витратить, зробить удосконалення, закупить якісну сировину. Згодом, не підведе», – зазначив представник REHAU. Він також розповів про технологічні новації, про роль для розвитку бізнесу соціальних мереж Facebook, Youtube, що приходять на зміну традиційним засобам масової інформації і телебаченню.
Ще одна загальносвітова тенденція, до якої приєднується і українське представництво REHAU – боротьба з забрудненням навколишнього середовища твердими відходами. Зокрема, однією з проблем є утилізація пластику.
«Сортування сміття – перший крок. Другий – використання якісного пластику. Третій – переробка», – зазначив спікер. При цьому він зазначив, що офіс ТОВ «РЕХАУ» планує відмовитися від застосування поліетиленових пакетів на користь упаковки з паперу або тканини, а також піти від використання одноразового посуду.
Останній можна замінити їстівними стаканчиками, тарілками і виделками. Цікаво, що цей загальносвітовий тренд не оминув Україну, у нас також є подібний стартап.
Крім того, представник компанії анонсував велику кількість «концептуально нової продукції» на стендах REHAU на виставці ISH, яка пройде в березні 2019 року. Частина її буде представлена також на українському Install Fest, проведення якого намічено в столиці на травень. Крім того, компанія планує на наступний рік ряд видовищних і цікавих заходів для партнерів.
Одним з таких став того дня показ танцювального спектаклю «Шафа» у виконанні шоу-балету Freedom. Ця постановка, яка вже відзначена великою кількістю схвальних відгуків критиків і зірок естради, викликала вибух емоцій і серед глядачів на передноворічному заході ТОВ «РЕХАУ».
«Все було дуже душевно, атмосфера – чарівна... Мені здається, що зал вибухнув, і наш захід точно запам'ятають», – розповіла одна зі співробітниць компанії.
По завершенню вистави, Максим Солоненко разом з гостями подякував артистам і особисто режисеру Олені Коляденко за надані враження.
Захід завершився святковим фуршетом. Учасники заходу отримали пам`ятні подарунки від організаторів.
ТОВ «РЕХАУ»
08162, смт. Чабани (Київська обл.)
вул. Машинобудівників, 1
Тел.: +38 044 467-77-28
https://www.rehau.ua
Більше важливих статей і новин в Telegram-каналі та корисні відео на Youtube-каналі та у TikTok. Долучайтесь!
Переглянуто: 2 743