Журнал AW-Therm липень-серпень 2020

Цьогорічне високосне літо продовжило дивувати погодними примхами, що змінювали стан атмосфери від майже осінньо-дощового до дражливо-спекотного. Але головним чином те, що впливало на перебіг літа – антивірусний карантин, який змінив як спосіб життя, так і умови економічної активності та функціонування бізнес-середовища – як кажуть, «загалом і зокрема». Пандемічна світова криза вже спричинила неабіякий тиск на енергетику в цілому, призвела до змін у її окремих галузях та навіть позначилася на світовій екологічній ситуації. Виявляється, що кориговані дані про світову екологію свідчать, що найбільші викиди двоокису вуглецю від техногенної активності людства – вже в минулому. Ковід-пандемія повпливала на нафтову галузь, на вугільну енергетику, на способи прискорення переходу на ВДЕ тощо. Навіть на розповсюдження електромобілів. Про ці та інші поточні ефекти, що виникли ситуативно, але матимуть наслідки навіть у довгостроковій перспективі на різні аспекти розвитку соціуму та економіки, ми пропонуємо прочитати в черговому примірнику журналу, що відкриває друге півріччя цього досить незвичайного року. Карантинні обмеження призупинили ритмічний виставковий процес, проте 22-га Міжнародна виставка енергоефективного опалення, вентиляції, кондиціонування, промислового холоду, водопостачання, відновлюваної енергетики, сантехніки й басейнів «Акватерм Київ», що була традиційно запланована на весну, все ж відбулася в середині серпня. Звісно, вона проходила дещо в обмеженому форматі та з урахуванням карантинних вимог. Ця подія стала «першою» чималою «ластівкою», що сповістила, що трансформація бізнес-середовища та його пристосування до нових умов здебільшого вже сталися. Тематика виставки – енергоефективна техніка для опалення, охолодження та водопостачання – наразі вповні співпала із контентом даного номеру нашого журналу. Особливо щодо тематики забезпечення чистим повітрям та водою – актуальність цих проблем поза часом. Про деякі непересічні та абсолютно нові наукові винаходи, що дотичні до галузі HVAC, можна дізнатися на сторінках цього номеру. Як власне фірми-лідери галузі HVAC використали час суцільного «стопу», що виник в час т. з. жорсткого карантину, можна прочитати на сайті й на наших медіа-ресурсах в соціальних мережах та у вигляді експрес-відео-інтерв’ю на Youtube. Окрім читання на сторінках друкованого журналу, ми пропонуємо нашим дописувачам і читачам регулярно переглядати контент на веб-майданчиках видавництва AW-Therm, що доповнюють матеріали статей відповідною аудіовізуальною інформацією. Після Спасу до зими мало часу!

оглавление
Telegram