Середина літа в нашій країні виявилася неоднозначною, бурхливою та спекотною і в прямому, і в переносному сенсі. Суттєві коливання температури суспільного життя та оточуючого середовища – ознака цього періоду. Зміни відбуваються буквально у всьому, і нам ще належить дати оцінку цим змінам.
Маючи на увазі суто кліматичну складову, то цей період відзначився планетарним рекордом – за даними Міжнародної метеорологічної організації (WMO) цей липень вже визнаний найтеплішим за весь період метеоспостережень. Температура повітря в Скандинавії, Північній Європі, в Британії сягали аномально високих температур – вони перевищували 40°C. В Парижі встановлено температурний рекорд для цієї місцевості – в середині дня 25 липня тут зафіксували 42,6°C. У Фінляндії, країні Діда Мороза, липнева температура у столиці сягала 33 – 34°C! За даними WMO, середньорічна температура планети у липні 2019 р. була приблизно на 1,2°C вищою, аніж у доіндустріальну епоху, і наразі останні п’ять років є рекордно найгарячішими.
У номері почнемо розміщувати матеріал про майбутні зростаючі потреби в кондиціонуванні повітря у помешканнях – як зросте кількість кондиціонерів, що вплине на глобальний перерозподіл вжитку енергії у житловому та комунальному секторах. Експерти зазначають, що найефективнішим засобом для стримування кліматичних змін є та й надалі буде використання відновлюваної енергетики – в номері міститься остання статистика подальшого глобального розвитку ВДЕ.
Проте самим дієвим засобом, що уповільнюватиме споживання енергії у всіх сферах, визнано засоби з енергоефективності. Нова техніка, поради, особливості облаштування та інші проблеми на цю тему висвітлюються у численних публікаціях, що увійшли до цього випуску журналу. Вони охоплюють всі аспекти галузі HVAC – від опалення та ГВП до систем охолодження, від подачі повітря і підтримки мікроклімату у помешканнях до теплоізоляції будівель.
Приємно констатувати, що українська промисловість, пов’язана із HVAC та втіленням енергоефективних технологій у будівництво, комунальну сферу та побут, не стоїть на місці, а нарощує свій потенціал. Більше того, подекуди продукція наших виробників вже складає суттєву конкуренцію іноземним пропозиціям товарів і рішень. Читайте про це на сторінках цього випуску журналу.
Додаткову інформацію, що не вмістилася на друкованих сторінках, можна знайти на сайті нашого мультимедійного видання та в наших дописах у різних соціальних мережах.
Триває підписна кампанія на наш журнал на наступний рік. В ньому міститься завжди актуальна та різноманітна інформація про стан справ у даній галузі та новітні здобутки.
Будьте поінформованими щодо змін!