Друзі, донедавна у вас була можливість читати друкований журнал AW-Therm, єдине в Україні видання у сфері HVAC.

Ми намагалися просто і доступно пояснювати управління мікрокліматом житлових і службових приміщень через розумні інженерні системи. Наш журнал був настільним посібником для монтажників, головних інженерів, проектувальників, керівників, менеджерів з продажу інженерного обладнання, забудовників та всіх, хто цікавиться темою.

Повномасштабна агресія росії змусила припинити випуск друкованого AW-Therm. Проте, наш медіаресурс продовжує свою роботу в електронному форматі на сайті та в соцмережах: Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, TikTok.

Тематика опалення, енергоефективних технологій, водопостачання, кондиціювання, вентиляції, автоматики та систем віддаленого контролю залишається важливою і потрібною. Ми прагнемо зробити її доступною для кожного, хто хоче покращити свій дім у Вільній Україні.

AW-Therm продовжує пропонувати цікаві інженерні рішення та новинки ринку HVAC, які важливо знати і вивчати. Якщо наша робота корисна вам, підтримайте українське видання AW-Therm донатом, щоб отримувати актуальну інформацію про світовий і український інженерний ринок.


Я БАЖАЮ ПІДТРИМАТИ

Рекуператор для квартири

ISH 2023: рішення для сталого майбутнього

Яку енергію ми використовуємо для опалення, що забезпечує гігієнічно чисте повітря та скільки води нам потрібно? На тлі дефіциту енергетичних ресурсів, пандемій та зміни клімату ці питання актуальні як ніколи. Відповіді на це представлять рішення, експоновані на ISH з 13 по 17 березня 2023 року у Франкфурті-на-Майні - провідної виставки інновацій в галузі опалення, вентиляції та кондиціонування повітря (HVAC) і водопостачання

Зображення Штефан Зайц (Stefan Seitz) П’ять запитань до Штефана Зайца (Stefan Seitz), директора Brand Management ISH, про майбутню міжнародну галузеву зустріч:

1. З якими сподіваннями ви очікуєте ISH 2023?

Штефан Зайтц: «У 2021 році відбувся ISH digital, але особистої зустрічі просто не вистачало... Я знаю, що зараз на нас впливають зовнішні чинники, чи то геополітичні, чи економічні... але я, звичайно, лишаюся оптимістичним».

2. Які теми будуть у центрі уваги?

Штефан Зайц: «Девіз ISH 2023 — «Рішення для майбутнього». Все обертається навколо інновацій, які сприяють досягненню цілей захисту клімату та дозволяють відповідально та ефективно використовувати наявні ресурси. Сталість — це дуже велика тема. Це сполучний елемент між ISH Energy, що складається з опалення, кондиціонування повітря та вентиляції, та ISH Water. У сегменті енергетики це означає, що в майбутньому нам доведеться зменшити залежність від викопного палива та швидко збільшити частку відновлюваних джерел енергії. Однак стале використання та безпека постачання також необхідні для нашої питної води. Останні екстремально посушливі та спекотні літа наочно показали нам це.

У сфері води екологічність також стосується матеріалів, які використовуються як у виробництві, так і в установці. Це також охоплює проблеми ефективного гарячого водопостачання та поширюється на концепції довговічного дизайну ванної кімнати».

3. Кого можна буде побачити на ISH у 2023 році? Чи будуть там лідери ринку?

Штефан Зайц: «Остання регулярна ISH відбулася у 2019 році. Відтоді багато чого змінилося. Це стосується як динаміки галузі, так і виставки як маркетингового інструменту. «Корона», геополітичні події та похмурі економічні прогнози на субринках ISH призвели до того, що відвідувачі та учасники виставки приймали рішення про участь у значно коротші терміни. ... На щастя, більшість провідних компаній все ще присутні в усіх сферах ISH. Наразі свої договори вже уклали 1250 компаній. Це вже відповідає 70% порівняно з 2019 роком. ... Сьогодні я можу сказати, що ми маємо підтримку більшості всіх експонентів ISH ... і вони з нетерпінням чекають на ISH у березні 2023 року».

4. Як виглядатиме ISH 2023 — що нового?

Штефан Зайц: «У сегменті ISH Energy ми приділяємо ще більше уваги технологіям майбутнього на ринку опалення. Електрифікація в цьому сегменті активно просувається. Ось чому ми зосереджуємо разом постачальників теплових насосів, систем управління енергією вдома та накопичувачів енергії, а також виробників повних систем опалення; свою продукцію представлять постачальники опалення на дровах, а також технологій відходів газу для теплоутворення і теплопередачі. Відвідувачі знайдуть все, що стосується автоматизації дому та будівель, управління енергією, а також технології моніторингу, контролю та регулювання, а також обладнання для тестування. У центрі уваги будуть рішення для розподілу тепла і технології охолодження, кондиціонування та вентиляції.

Частина ярмарки повністю присвячена Воді. Абсолютною новинкою є експозиція інсталяційних технологій та програмного забезпечення. Оновлено експозиції щодо технологій монтажу, інструментів та монтажних матеріалів. Експозиція «Bathroom Experience» — унікальний, практичний і новітній асортимент продукції для ванних кімнат — також запрошує відвідувачів знайти перспективні рішення та відповіді про майбутній розвиток цього напрямку».

5. Наскільки ISH 2023 буде цифровою?

Штефан Зайтц: «Остання ISH 2021 була виключно цифровою. Це був цінний досвід, але він також показав, що без особистих зустрічей не обійтися. Тим часом Messe Frankfurt випробувала багато різних форматів заходів. З цього випливає, що цифрові пропозиції є ідеальним доповненням до реальної, фізичної події. Саме тому ми супроводжуємо ISH 2023 у Франкфурті цифровою платформою. Паралельно з експозицією ми надамо ISH «Digital Extension» — цифрове розширення і супровід. Потім він буде доступний для використання ще на тиждень, до 24 березня 2023 року. Це означає, що кожен відвідувач зможе максимально використати свій час на ярмарку та, наприклад, переглянути пропущені пункти програми згодом. Ще однією перевагою є можливість налагодити цільовий контакт у цифровий спосіб. Використовуючи підтримку штучного інтелекту для підбору партнерів, можна знайти відповідних ділових партнерів і зв’язатися з ними безпосередньо на ярмарку або віртуальним чином».

Джерело: Пресслужба Messe Frankfurt Exhibition GmbH

Більше важливих статей і новин в Telegram-каналі та корисні відео на Youtube-каналі та у TikTok.  Долучайтесь!

Переглянуто: 2 443


Залишити коментар

Telegram