Друзі, донедавна у вас була можливість читати друкований журнал AW-Therm, єдине в Україні видання у сфері HVAC.

Ми намагалися просто і доступно пояснювати управління мікрокліматом житлових і службових приміщень через розумні інженерні системи. Наш журнал був настільним посібником для монтажників, головних інженерів, проектувальників, керівників, менеджерів з продажу інженерного обладнання, забудовників та всіх, хто цікавиться темою.

Повномасштабна агресія росії змусила припинити випуск друкованого AW-Therm. Проте, наш медіаресурс продовжує свою роботу в електронному форматі на сайті та в соцмережах: Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, TikTok.

Тематика опалення, енергоефективних технологій, водопостачання, кондиціювання, вентиляції, автоматики та систем віддаленого контролю залишається важливою і потрібною. Ми прагнемо зробити її доступною для кожного, хто хоче покращити свій дім у Вільній Україні.

AW-Therm продовжує пропонувати цікаві інженерні рішення та новинки ринку HVAC, які важливо знати і вивчати. Якщо наша робота корисна вам, підтримайте українське видання AW-Therm донатом, щоб отримувати актуальну інформацію про світовий і український інженерний ринок.


Я БАЖАЮ ПІДТРИМАТИ

Мерч AW-Therm інтернет магазин

ARISTON THERMO GROUP. Хто ми? Чого ми хочемо?

ARISTON – це не лише бренд. ARISTON – це родина.
«Арістон Термо Україна» – це не лише представник бренду ARISTON.
«Арістон Термо Україна» – це представник всієї родини

В цьому номері Ми, представники бренду «Арістон Термо Україна», почнемо знайомити Вас з групою компаній ARISTON THERMO GROUP.

Зображення группа компаній Арістон Термо ARISTON THERMO GROUP – група компаній, що у теперішньому часі займає лідируючі позиції на глобальному ринку термічного комфорту в побутовому, комерційному та індустріальному секторах.

Завдяки своїм високоефективним продуктам та наявністю власних заводів, які відповідають найсуворішим стандартам та відмінним сервісом, у всьому світі ARISTON THERMO – це синонім слів «комфорт», «енергоефективність» та «повага до навколишнього середовища».

На кінець 2018 року, ARISTON THERMO оперує в трьох різних секторах, з провідними брендами та широкою лінійкою продукції та послуг. Цими трьома секторами є:

  • термічний комфорт (90%);
  • компоненти (4%);
  • пальники (6%).

Ми є домом для 7000 співробітників та у 2018 році інвестували 79 мільйонів євро в R&D (дослідження та розробка).

Наша мета: стійка ефективність

Зображення ariston thermo s p a Ефективна продукція та процеси можуть зробити вагомий внесок в зниження енергоспоживання, не нехтуючи при цьому комфортом. Компанія ARISTON THERMO усвідомлює вплив свого виробництва на споживання енергії та атмосферних викидів, тому енергоефективність знаходиться в центрі нашої стратегії.

До 2020 року, група компаній ARISTON THERMO має на меті мати 80% бізнесу з високоефективних рішень, а також тих рішень, які стосуються відновлювання джерел енергії.

У 2016 році ми досягли 54%.

CONNECTIVITY: комфорт та економія

ARISTON THERMO переконана в необхідності інновацій серед побутових технологій і з цією метою сумлінно розробляє новітні та комфортні для споживачів технології дистанційного контролю. Навіть віддалено користувачам нашої продукції пропонується максимальний комфорт 24 години на добу, 7 днів на тиждень, енергозбереження та гарантія ефективного сервісу.

Зображення арістон термо ARISTON THERMO пропонує широкий модельний ряд продукції з можливістю віддаленого керування, систем та послуг для ефективного управління опаленням, охолодженням та ГВП. Це завжди досягається за допомогою вбудованої Wi-Fi технології, що й створює інтелектуальну систему керування продуктами нашої компанії.

Виробництво світового рівня (World Class Manufacturing, WCM)

На своїх заводах, ARISTON THERMO застосовує WCM методологію для постійного покращення продуктивності та якості продукції та послуг, гарантуючи безпеку та захист навколишнього середовища.

Зображення виробництво  водонагрівач ariston thermo Головні переваги WCM в ARISTON THERMO:

  • Споживач отримує високоякісний продукт та послуги, забезпечуючи швидкий зворотній зв’язок;
  • Персонал заводу отримує вдосконалене навчання та роботу в більш комфортному та безпечному середовищі;
  • Значне зменшення впливу заводів на навколишнє середовище;
  • Систематичний контроль за енергоефективністю;
  • Оптимізація закупівель сировини, оберту запасів та робочих змін;
  • Високий внутрішній контроль за сировиною та якісне транспортування.

Більше ніж очікує споживач

Зображення інженери Ariston ThermoНаша культура якості не обмежена дизайном, розробкою та виробництвом обладнання. Вона включає всі бізнес процеси, від менеджменту постачання до послуг, пов’язаних з продуктом, щоб постійно покращувати враження споживачів та партнерів.

Ми поспілкувалися з більш ніж 50 000 споживачів та партнерів за останні 4 роки, щоб покращити свою продукцію та послуги. Наша давня звичка дослуховуватися до наших споживачів через маркетингові дослідження та фокус групи є центральною частиною нашого прагнення досконалості: саме наші споживачі є свідками якості нашої продукції, та щорічного покращення цієї якості. Та саме завдяки споживачам, Ariston Thermo може постійно вдосконалюватися.

ТОВ «АРІСТОН ТЕРМО УКРАЇНА»

Тел.: +380 44 496-25-18 (секретар)
Тел.: +380 44 496-25+15 (сервіс)
www.ariston.com/ua/

Більше важливих статей і новин в Telegram-каналі та корисні відео на Youtube-каналі та у TikTok.  Долучайтесь!

Переглянуто: 5 288


Залишити коментар

Telegram